جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 فروردين 1396     
شهردار منطقه 6 در بازدید از ادارات منطقه:
هجمه های انتخاباتی مانع خدمتگزاری به مردم نشود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران طی یک دهه گذشته بی نظیر بوده است گفت: به خاطر نزدیک بودن به زمان انتخابات ممکن است این زحمات آنچنان که باید قدر نهاده نشود اما ما هیچ کاری جز خدمت به مردم نداریم و باید مراقب باشیم هجمه های انتخاباتی مانع خدمتگزاری به مردم نشود .

 

عظیم بابایی در بازدید از ادارات منطقه و در جمع کارکنان گفت: فرصتی که برای خدمت رسانی در اختیار ما قرار گرفته است باید اجر نهیم و از هیچ خدمتی برای مردم کوتاهی نکنیم.

بابایی با بیان اینکه مردم ما قدرشناس هستند، گفت: این مردم، مردم زمان جنگ و انقلاب هستند و هرجا که به آن ها خدمتی ارائه شود به خوبی آن را دیده و سپاسگزار آن هستند.

شهردار منطقه 6 اضافه کرد: باید از این جو برای خدمت به مردم بهره برده و محیط آرام و پر آسایشی را برای زندگی شهروندان مهیا کنیم.

بابایی با تاکید بر آنکه خدمت به مردم یک عنایت الهی است، اضافه کرد: با همت عالی شما ان شاء الله کارنامه خوبی داشته باشیم.

او با بیان اینکه نباید سستی در خدمت رسانی به مردم در شما ریشه بدواند، گفت: لازم است آگاه بوده و به رسالتی که ملت به امانت به ما سپرده اند توجه داشته و خدمتگزار باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: