جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 فروردين 1396     
ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ تهران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز؛سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه بارش باران جریان دارد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به خاتمه بارش در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی اشاره و تصریح کرد: مداخله جوی در محورهای این دو استان وجود ندارد ولی مسیر اشنویه به پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای خوی ـ‌نساجی و خوی ـ مهاباد به سردشت در آذربایجان غربی پرداخت و گفت: محور اردبیل به آستارا در استان اردبیل، ایلام به ایوان و گردنه قلاجیر در استان ایلام، سه‌راهی جوکار به تویسرکان در استان همدان و صحنه به کنگاور در استان کرمانشاه دارای مه‌گرفتگی  کاهش دید افقی هستند.

وی به هموطنان توصیه کرد: قبل از تردد در جاده‌های کشور به خصوص در محورهای شمالی،‌شمال غربی و مرکزی با شماره‌های 120 یا 88255555 تماس حاصل کرده و شرایط جوی و ترافیکی را جویا شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از هموطنان درخواست کرد: از تردد در مسیرهای همجوار رودخانه‌ها پرهیز کنند.

سرهنگ رحمانی به بار ترافیک صبحگاهی در ورودی کلانشهرها پرداخت و گفت:‌در حال حاضر ترافیک در جاده قدیم ساوه ـ تهران، آزادراه ساوه ـ تهران و آزادراه قم ـ تهران پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج را نیمه‌سنگین عنوان و خاطر نشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران سنگین است.

وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: