جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
آماده افتتاح شد:
نورپردازی 5 پل سواره رو در شرق پایتخت به صورت ویژه

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 13 با اشاره به  طرح های ویژه  نورپردازی  در شرق تهران از افتتاح نورپردازی و روشنایی 5 پل سواره رو در این منطقه  در آینده ای نزدیک خبر داد.

 نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 گفت : در راستای زیباسازی و ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری در مبادی ورودی شرق تهران  و با توجه به افتتاح قریب الوقوع ترمینال شرق ،اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به نورپردازی پل های رمپ و لوپ آزمایش شامل پل شهید زین الدین و پل های دو گانه شهدای منطقه 13 کرده است.

وی با اشاره به  نورپردازی پل های مذکور از اواخر آذر ماه سال گذشته افزود: عملیات نورپردازی و روشنایی این سه پل بزرگ  سواره رو در مبادی ورودی شرق تهران به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه 13  پل بزرگراه رسالت واقع در اتوبان شهید یاسینی را  از دیگر طرح های نورپردازی دانست که به اتمام رسیده و آماده بهره بردای است و اظهار داشت: پل 12 فروردین  به صورت کامل در اتوبان شهید یاسینی تقاطع سه راه تهرانپارس نورپردازی شده است که تا پایان فروردین ماه آماده افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در نورپردازی این پل ها از وال واشر و پروژکتور های تک رنگ 24 وات به رنگ افتابی و مهتابی استفاده شده است خاطر نشان کرد : پیشانی پل های مذکور به وسیله دو ردیف نوار اس ام دی و نئون فلکس نورپردازی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: