جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
100 هزار موتورسیکلت فرسوده از چرخه حمل و نقل خارج می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران می گوید : در سال جاری با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی ، 100 هزار دستگاه موتورسیکلت فرسوده از چرخه حمل و نقل شهری خارج و با موتورهای جدید انژکتوری جایگزین خواهد شد.

 

ابوالفضل حجازی با توجه به موضوع شماره گذاری موتورسیکلت های کابراتوری در سال گذشته اظهار داشت : در سال گذشته مطابق با توافقی که با دولت صورت گرفت مقرر گردید به ازای هر موتورسیکلتی که شماره گذاری می شود یک موتور فرسوده از سیستم حمل و نقل شهری خارج شود.

وی تاکید کرد : بر این اساس موتورهای کاربراتوری که سال گذشته شماره گذاری آنها متوقف گردید طبق توافقی که صورت گرفته ، مقرر گردیده تا هر موتوری که شماره گذاری می شود در مقابل یک موتور سیکلت فرسوده با سن بیش از 8 سال از چرخه حمل و نقل شهری خارج گردد.

وی افزود : به زودی راهکار و مسیر خروج 100 هزار دستگاه موتورسیکلت فرسوده توسط انجمن تولیدکنندگان و سایر دستگاههای مربوطه اعلام می شود. 

رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت ایران در ادامه به سیاست های این انجمن در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت :انجمن صنعت موتورسیکلت مطابق با سیاست های کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت نموده و امسال نیز در راستای تحقق شعار ، بحث موضوع تولید و اشتغال را در راس سیاست ها و جز ء دستور کارهای انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت قرار داده است. 

حجازی خاطر نشان کرد : در این راستا توجه به تولید و داخلی در این صنعت ، به زودی جلساتی در هفته های آتی برگزار خواهیم نمود و در این راستا از تولیدکنندگان موتورسیکلت در خواست خواهد شد تا در صورت امکان از ورود موتورهای خارجی خودداری کنند و تلاش بر توسعه تولید داخل نمایند. 

وی گفت : انتظار می رود تولیدکنندگان در قطعاتی که امکان تولید داخل دارند با سرمایه گذاری مشترک و همکاری با قطعه سازان ، تلاش بر داخلی سازی این قطعات نمایند تا ظرف 6 ماه آتی آمار و عدد خوبی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهیری و نام گذاری امسال در این بخش صنعت کشور داشته باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: