جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 فروردين 1396     
بهاری تازه در فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه 13:
ایمن سازی بزرگراه شهید یاسینی وعملیات عمرانی در نواحی چهارگانه

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛در راستای طرح  بهار و به منظور زیبایی نمای بصری شهری و ایمن سازی معابر و افزایش رفاه حال شهروندان ، طرح استقبال از بهار 96 در حوزه های فنی و عمرانی در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

یوسفعلی دهقان ، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13  گفت : در ایام نوروز و دو هفته اول فروردین ماه سالجاری ، عملیات عمرانی و روکش آسفالت در خیابان های فرعی و منشعب از پنجم و ششم نیروی هوایی (30/5، 30/6 ، 31/6 و 32/6 )، خیابان غدیر ، تقاطع نهاوندی در خیابان سی متری و همچنین مرمت آسفالت و همسطح سازی دریچه در نواحی چهارگانه منطقه اجرایی شده است.

به گفته وی به دلیل اهمیت ایمنی تردد وسائل نقلیه در بزرگراه شهید یاسینی بیش از پانصد تن آسفالت در  دو ضلع شمالی و جنوبی بزرگراه  پخش و همچنین مرمت ،چاله پر کنی و رفع خطر در مدت هشت روز به انجام رسیده و به لحاظ اینکه دروازه ورودی شرق تهران محسوب می شود کماکان مورد بازدید و پایش قرار دارد.

دهقان خاطر نشان کرد: با توجه به اتمام مطالعات و ارائه طرح شرکت مشاور معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به زودی عملیات تراش و روکش اساسی در این بزرگراه آغاز خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: