جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 فروردين 1396     
طی سال گذشته:
بهره مندی بیش از 200 هزار شهروند از برنامه های سلامت محور شهرداری منطقه 19

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: طی سال گذشته بیش از 200 هزار و 400 شهروند از برنامه های سلامت محور این منطقه در مناسبت های مختلف بهره مند شدند.

  حمید بهرامی با اعلام این مطلب افزود: نزدیک به 5400 برنامه سلامت محور در سال 95 از طریق اداره سلامت این حوزه در اماکن عمومی و خانه های سلامت ارائه و با استقبال چشمگیر شهروندان روبرو شد.

به گفته وی برگزاری همایش ها و جشنواره های حوزه سلامت، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای، ارائه خدمات پزشکی به افراد سالمند و نیازمند، برگزاری تورهای سلامت و ویزیت های رایگان پزشکی و برپایی تورهای سلامت بخشی از خدمات ارائه شده در سال گذشته است.

بهرامی یکی از برنامه های ویژه ارائه شده در سال 95 را ارائه خدمات سلامت به محلات کم برخوردار دانست و بیان کرد: طی سال گذشته 3 هزار شهروند ساکن در محلات کم برخوردار از خدمات پردیس سلامت منطقه بهره مند شدند. ضمن اینکه اقشار مختلف مردم نیز در ایام های مناسبتی همچون روز معلولین، هفته ملی سلامت مردان، هفته بیسج همگانی تغذیه، هفته ملی بدون دخانیات، هفته سلامت، روز جهانی کودک، هفته سلامت زنان و ... از برنامه های رایگان سلامت و مشاوره پزشکی در اماکن عمومی استفاده کردند.

وی هدف از برنامه های حوزه سلامت را افزایش خود مراقبتی در شهروندان، ارتقاء سطح سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری های مختلف دانست و گفت: در راستای طرح استقبال از بهار، 50 نوع خدمات پزشکی اجرا شد که 3800 شهروند از آنها بهره مند شند.

ارائه خدمات پزشکی رایگان، برپایی دوره های آموزشی، برپایی ایستگاه های سلامت، توزیع اقلام آموزشی، برپایی جشنواره هفت سین و غذاهای نوروزی، برگزاری جشن و برنامه های تفریحی و فراغتی، عیادت از سالمندان و... از جمله برنامه های طرح استقبال از بهار اداره سلامت در این طرح بودند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: