جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
شهردار تهران در جمع خبرنگاران:
انجام تست گرم خط متروی فرودگاه امام(ره) در روزهای آتی

به گزارش تهرانی نیوز؛شهردار تهران از انجام تست گرم خط متروی فرودگاه امام(ره) در روزهای آتی خبرداد و گفت: همانطور که پیش از این به شهروندان قول داده بودیم 100 کیلومتر متروی تهران در فصل بهار افتتاح خواهد شد تا بتوانیم به رکورد 300 کیلومتر مترو در تهران دست پیدا کرده و کلیه 8 خط متروی تهران را به پایان برسانیم .

 

 محمدباقر قالیباف صبح امروز در حاشیه افتتاح پایانه خط4 مترو تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران ابراز داشت: در آغاز سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال توفیق داشتیم تا پایانه خط 4 را در شرقی ترین نقطه شهر با وسعت 16 هکتار ، بیش از 13 کیلومتر خطوط ریلی و 23 سوزن را افتتاح کنیم.

وی افزود: مردم در هنگام استفاده از مترو بیش از هر چیز خطوط در حال بهره برداری را مشاهده می کنند. این در حالی است که شبکه مترو نیازمند زیرساخت هایی است که در همین راستا لازم است در انتهای هر خط مترو در شرق و غرب و شمال و جنوب پایانه های مورد نیاز را احداث کنیم  تا قطارها برای توقف شبانه و آماده سازی در این پایانه ها پارک شوند. علاوه بر آن کلیه فعالیت های خدماتی شامل نظافت، شست و شو و تعمیرات واگن ها در این پایانه ها انجام می شود.

شهردار تهران خاطرنشان ساخت: بجز هزینه های صورت گرفته برای خرید زمین مورد نیاز به منظور احداث پایانه خط 4 مترو بیش از 200میلیارد تومان در حوزه تاسیسات این خط هزینه شده که امیدواریم با این کار سرعت سرویس دهی را افزایش داده و سرفاصله حرکت قطارها را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به سوالی در باره انتقال پایانه شرق به محل جدید ابراز داشت: ما منتظربودیم که سفرهای نوروزی شهروندان به صورت کامل به اتمام برسد تا بتوانیم پایانه شرق را در ماه جاری به محل جدید خود منتقل کنیم .

شهردار تهران در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو به منظور افتتاح خطوط جدید مترو تاکید کرد : خط 7 مترو به عنوان یکی از خطوط مهم و پررونق متروی تهران در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد. این خط از شرق به سمت شمال غرب تهران امتداد یافته و با تمامی خطوط مترو تقاطع دارد.

وی در ادامه از انجام تست گرم خط متروی فرودگاه امام(ره) در روزهای آتی خبرداد و گفت: همانطور که پیش از این به شهروندان قول داده بودیم 100 کیلومتر متروی تهران در فصل بهار افتتاح خواهد شد تا بتوانیم به رکورد 300 کیلومتر مترو در تهران دست پیدا کرده و کلیه 8 خط متروی تهران را به پایان برسانیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: