جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
طراحی پرسشنامه با هدف شناسایی موضوعات و مشکلات کلیدی شهر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر پژوهشهای راهبردی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ اولویت برتر برنامه پنج ساله شهر تهران بر اساس نظر کارشناسان مشخص می شود، گفت: به منظور تدوین تدوین برنامة سوم شهرداری تهران پرسشنامه ای با هدف شناسایی موضوعات و مشکلات کلیدی شهر تهران طراحی شده تا از طریق جمع‌آوری آرا و نظرات متخصصین و صاحب‌نظران امور شهری برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران طراحی شود.

هادی افراسیابی  اضافه کرد: بر اساس پژوهش های صورت گرفته ۵۰ اولویت برتر شهر تهران انتخاب شده که بعد از جمع بندی های صورت گرفته ۱۰ اولویت برتر مشخص شده و محور اصلی برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران خواهد بود.  

مدیر پژوهشهای راهبردی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس سیاست های شهرداری در برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران تمرکز بر روی اقتصاد مردمی خواهد بود اضافه کرد: بر اساس این برنامه تمهیداتی دیده شده تا تمام فعالیت هایی را که امکان واگذاری آن به مردم وجود دارد، به خود شهروندان واگذار شود.

افراسیابی تحقق مدیریت یکپارچه شهری را از دیگر بندهای پیش روی برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران دانست و گفت: شهر تهران به عنوان پایتخت کشور در پیشبرد اهداف جامع کشور نقش تاثیرگذاری دارد که بر همین اساس برنامه 5 ساله سوم با دقت هرچه تمام باید تبیین شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: