جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
شهردار منطقه 8 در جلسه شورای معاونین و مدیران تاکید کرد
ایجاد درآمدهای پایدار در اولویت برنامه های شهرداری منطقه 8

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8، در جلسه شورای معاونین و مدیران با تاکید بر ایجاد نوآوری در مبحث در آمد، اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار در اولویت برنامه های این منطقه در سال جاری قرار دارد.

 

مهندس بهمن نوری در این جلسه با اشاره به بهره مندي از فضائل معنوی ماه رجب گفت: امیدورارم در سایه رحمت الهی فرصت طلایی این ماه پر خیر و برکت را از دست ندهیم.

وی با تاکید بر بهره مندی مسافران نوروزي از خدمات ايستگاه هاي اطلاع رساني شرق پایتخت، گفت: خدمات اين ايستگاه ها در قالب توزيع بسته هاي گردشگري به مسافران ارائه شد.

مهندس نوری به برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی در ایام نوروز 96 اشاره کرد و افزود: در سیزدهمین روز از آغاز فصل بهار، فرصتی فرا روی خانواده ها قرار گرفت تا با حضور در بوستانها و فضاهای سبز، از طبیعت استفاده کنند.

شهردار منطقه 8، با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابرشرق تهران در سال جاری تصریح کرد: با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر پیاده رو ها ، لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابانهای اصلی و فرعی اجرا می شود.

مهندس نوری از جمع آوری روزانه 350 تن زباله در ایام پایانی سال 95 خبر داد و عنوان داشت: این مهم در سایه تلاش و همکاری همکاران خدمات شهری به سرانجام رسید.

وی با تاکید بر اهمیت بازدیدهای میدانی گفت: تمامی موارد مطرح شده در بازدیدهای میدانی بایستی در اسرع وقت پیگیری و به نتیجه برسد.

شهردار منطقه 8،به پروژه های قابل افتتاح در شرق تهران اشاره کرد و افزود: نظارت بر ساخت و سازهای در دست اقدام نیز در سطح نواحی به جدیت انجام شود .

مهندس نوری تصریح کرد: ما بايد همواره تلاش کنیم تا بتوانيم باتوجه به ظرفيت وتوانمندي هاي موجود و در سایه وفاق و همدلي مشترک؛ در راستای حل مشکلات شهروندان گام برداریم.

شهردار منطقه 8، با اشاره به اینکه توجه به کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان از مهترین اهداف مدیریت شهری است، تصریح کرد: در پرتو صفا، صمیمیت و جوانمردی است که می توان در ارایه خدمت به مردم اقدامات ماندگار و اثر بخشی انجام داد.

مهندس نوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (رضایت مردم شرط است) گفت: در همین راستا حفظ حرمت ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام تمامی مراجعین بايد سرلوحه برنامه هاي شهرداری قرار گيرد.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف در ارزیابی ها افزود: منطقه 8 منطقه ای بسیار خوشنام و دارای و فضایی مناسب برای خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان است.

مهندس نوری به تعامل بیش از پیش با شهروندان فهیم منطقه؛ اشاره کرد و اظهار داشت: جهادی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه باید به عنوان یک مسلمان کارنامه خوبی از خودمان به یادگار بگذاریم افزود: هدف اصلی همه ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری،خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان است.

مهندس نوری با اشاره به اهمیت توجه نگهداشت شهر، برارائه خدمات مطلوب و اثر بخش متناسب با نیاز شهروندان تاکید کرد و گفت: برای جلب رضایت حداکثری شهروندان ، مدیران شهری ناگزیر از کار و تلاش شبانه روزی و مداوم هستند.

شهردار منطقه 8، در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات عنوان کرد: خوشبختانه مردم انقلابی و متدین با وظایف خودآشنا هستند و وظیفه داریم در موضوع برگزاری پرشور انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

لازم به ذکر است؛ مباحث مربوط به HSE در حوزه های مختلف،اصلاح اعتبارات،پروژه ثامن الحجج (ع) در خیابان عسگری و... از دیگر موارد مطروحه دراولین جلسه شورای معاونین بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: