جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
معاون قضایی اداره کل حقوقی شهرداری تهران خبر داد؛
اختصاص دو شعبه از دادگاه های عمومی حقوقی مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت به دعاوی حقوقی شهرداری

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون قضایی اداره کل حقوقی شهرداری تهران از اختصاص دو شعبه از دادگاه های عمومی حقوقی مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت به دعاوی حقوقی شهرداری تهران خبر داد.

 

علی اسدی معاون قضایی اداره کل حقوقی شهرداری ضمن بیان این مطلب گفت: این امر به منظور رسیدگی تخصصی به دعاوی حقوقی شهرداری تهران و استفاده از قضات مجرب و کارآزموده در زمینه مسائل و مقررات شهرداری انجام شده است.

معاون قضایی اداره کل حقوقی شهرداری تهران افزود: با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده با دادگستری استان تهران و با ابلاغ بخشنامه ی شماره 30/14741 مورخ 6/11/1395 از سوی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر تهران، شعب 53 و 54 دادگاه عمومی حقوقی تهران مستقر در مجتمع قضایی ویژه ی کارکنان دولت جهت رسیدگی به کلیه ی دعاوی حقوقی شهرداری تهران اختصاص یافته است.

وی همچنین اظهار داشت: از این پس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح شهر تهران، دعاوی مربوط به شهرداری تهران را جهت ارجاع و تعیین نتیجه رسیدگی کننده به مجتمع قضایی ویژه ی کارکنان دولت ارسال می کنند.

 

اسدی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این بخشنامه پرونده های مربوط به دعاوی حقوقی شهرداری تهران در مرحله ی بدوی صرفا در این شعب اختصاصی رسیدگی شوند و با توجه به تخصصی شدن رسیدگی ها و تجمیع پرونده ها، بتوانیم از حقوق شهرداری دفاع کنیم و پرونده های قضایی شهرداری نیز با سرعت بیشتری پیگیری شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: