جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
افشاي حقوق ميلياردي يک مدير نجومي

 فارس/ دبير کميسيون آموزش مجلس گفت: به تازگي سندي در تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان کشف شد که نشان مي‌دهد مدير يک شرکت‌ پتروشيمي وابسته به صندوق، در يکي از دريافتي‌هاي خود ساليانه يک ميليارد و صد ميليون تومان حقوق گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا سليمي دبير کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس درخصوص آخرين نتايج تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان، اظهار داشت: ابعاد کار سنگين و گسترده است و در هر مرحله، ابعاد جديدي از اين فساد رونمايي مي‌شود که تکان دهنده است.

وي افزود: به تازگي سندي در اين تحقيقات کشف شد که نشان مي‌دهد مدير يکي از شرکت‌هاي پتروشيمي وابسته به صندوق که از دو بخش حقوق مي‌گرفته است، در يکي از دريافتي هاي خود ساليانه يک ميليارد و صد ميليون تومان حقوق گرفته که فيش آن به دست ما رسيده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سليمي با بيان تأسف و تعجب از ابعاد بزرگ اين فساد در صندوق ذخيره فرهنگيان، بيان داشت: اين فرد از صندوق ذخيره نيز حقوق مي‌گرفته است و فيش يک ميليارد و صد ميليون توماني وي مربوط به شرکت پتروشيمي وابسته به صندوق ذخيره است.

دبير کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: احتمال افزايش ميزان تخلفات به بيش از 12 هزار ميليارد تومان نيز وجود دارد البته يک شنبه اين هفته، جلسه تحقيق و تفحص برگزار مي‌شود و ابعاد ديگري در گزارش‌ها مطرح خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: