جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
امکان ويرايش و برگشت دادن پيام ها به واتس آپ اضافه خواهد شد

 زوميت/ عکس‌هاي جديد نسخه‌ي آزمايشي پيام‌رسان واتساپ نشان مي‌دهند که احتمالا در آينده، دو ويژگي جديد به اين اپليکيشن اضافه خواهد شد.

اگر تصاويري که به‌تازگي از پيام‌رسان محبوب واتساپ منتشر شده است، صحت داشته باشند، به‌زودي دو ويژگي جديد به اين اپليکيشن اضافه خواهد شد. يکي از اين قابليت‌ها recall نام دارد که با استفاده از آن، مي‌توان پيام‌هايي را که ارسال شده ولي توسط مخاطب مورد نظر خوانده نشده‌اند، برگشت داد. به‌عنوان مثال فرض کنيد قصد ارسال يک پيام به يکي از دوستان صميمي‌تان داريد و متن پيام هم بسيار خصوصي است؛ اما به‌اشتباه اين پيام را براي رئيس خود ارسال مي‌کنيد. در اين شرايط اگر تا پيش از خوانده شدن پيام توسط رئيستان متوجه اشتباه خود شويد، مي‌تواني با قابليت recall، پيام اشتباه ارسال‌شده را برگردانيد. در نتيجه آن پيام هيچ‌گاه به دست رئيس شما نخواهد افتاد.

علاوه بر ويژگي مورد اشاره، امکان جديدي به واتساپ اضافه خواهد شد که با استفاده از آن مي‌توان پيام‌هايي را که ارسال شده ولي هنوز خوانده نشده‌اند، ويرايش کرد. بد نيست يادآور شويم که سرويس‌هاي ديگر از جمله BBM و تلگرام، از مدتي قبل، امکان ويرايش پيام‌ به کاربرانشان ارائه مي‌دهند. به همين دليل اضافه شدن قابليت ويرايش پيام‌هاي ارسال‌شده در کل يک ويژگي جديد محسوب نمي‌شود؛ ولي نبود اين امکان و نيز ويژگي بازگرداني (recall) پيام‌ها باعث مي‌شودکاربران واتساپ، آزادي عمل کم‌تري داشته باشند.

تصاويري که در ابتداي مطلب به آن‌ها اشاره کرديم، مربوط به نسخه‌ي آزمايشي پيام‌رسان واتساپ هستند. گفته مي‌شود دو ويژگي جديد مورد بحث به‌صورت پيش‌فرض غيرفعال خواهند بود. همچنين در حال حاضر هنوز مشخص نيست که اين دو قابليت دقيقا چه زماني توسط واتساپ ارائه خواهند شد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: