جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
مهدي فخيم‌زاده: جذابيت نقش، باعث حضورم در «علي البدل» شد

 ميزان/ فخيم زاده با اشاره به جذابيت نقش به عنوان عامل حضورش در سريال تلويزيوني "علي البدل"، از فعاليت سختگيرانه خود در زمينه بازيگري سخن گفت.
مهدي فخيم زاده بازيگر نقش نريمان خان در سريال تلويزيوني "علي البدل" گفت: يکي از جذابيت‌هاي سريال "علي البدل" براي من اين بود که تاکنون چنين نقشي را ايفا نکرده بودم.
وي ادامه داد: به عنوان يک هنرپيشه بخصوص بسيار علاقمند هستم که هيچ وقت کاري را تکرار نکنم به اين معنا که روي اين موضوع تعمد دارم.
بازيگر سريال "علي البدل" همچنين تصريح کرد: در سال هاي قبل هم پيش آمده بود که وقتي نقشي را مانند يک نقش يک فرد عقب مانده که آن را در سريال "مسافران مهتاب" ايفا کردم، درخواست هاي بسياري براي ايفاي دوباره چنين نقشي در ديگر آثار داشتم اما هيچ گاه زير بار ايفاي نقش تکراري نرفته ام.
وي در ادامه صحبت هاي خود اظهار کرد: هميشه دوست دارم در عرصه بازيگري کارهاي متفاوتي انجام دهم و فعاليت هايم شبيه به هم نباشد البته در زمينه کارگرداني، گاهي ضرورت هايي ايجاد مي شود که ممکن است فرد در يک ژانر بيش از يک مرتبه حضور پيدا کند.
کارگردان اثر تاريخي و ارزشمند ولايت عشق" توضيح داد: تجربه هاي جديد در عرصه بازيگري هميشه برايم جذاب است و سريال "علي البدل" هم برايم تجربه اي جديد بود و به همين دليل مانند کودکي که به تازگي مي خواهد فيلم بازي کند، آغاز و سپس پيش رفتن در مسير نقش جلوي دوربين برايم دلهره آور بود.
وي يادآور شد: نمي توانم بگويم در آينده چه مي شود اما همه چيز به موارد مختلفي بستگي دارد. من هنرپيشه چندان حرفه اي نيستم واينکه دائما جلوي دوربين قرار بگيرم را نمي پذيرم .
فخيم زاده افزود: در ماه هاي قبل چندين فيلمنامه برايم ارسال شده بود که آن ها را نپذيرفتم وبا توجه به اينکه هم اکنون فرصت نوشتن و کارگرداني را دارم، در زمينه بازي و بازيگري به شکل سختگيرانه تري فعاليت مي کنم.
وي خاطرنشان کرد: اگر در آينده نقشي به من پيشنهاد شود که احساس کنم از عهده ايفاي آن بر مي آيم و اگر نقشي باشد که بتوانم پاسخگوي آن باشم، ممکن است آن را بپذيرم البته اين امکان وجود دارد که اين اتفاق هرگز رخ ندهد.
گفتني است مهدي فخيم زاده در سريال نوروزي "علي البدل" به کارگرداني سيروس مقدم در کنار هنرمنداني همچون مهدي هاشمي، هادي کاظمي، محسن تنابنده، هومن حاجي عبدالهي ، حسين محب اهري، عزت اله رمضاني فر و بهرام افشاري به ايفاي نقش پرداخت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: