جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
حمله تروريستي در قلب سوئد

 برخورد يک کاميون با جمعيت در مرکز استکهلم، پايتخت سوئد تا به حال پنج کشته داده است. نشانه ها حاکي از آن است که اين حادثه تروريستي بوده است.


به گزارش فارس،  خياباني که برخورد در آن صورت گرفته است،  اصلي‌ترين محل خريد در استکهلم است. بنابر اعلام پليس سوئد اين حادثه به زخمي شدن شماري منجر شده و پليس منطقه اطراف اين واقعه را محاصره کرده است. نخست‌وزير سوئد، ساعتي بعد از وقوع اين حمله گفت که تمامي نشانه‌ها حاکي از آن است که اين حادثه تروريستي بوده است.  بنابر اعلام پليس سوئد اين حادثه حدود ساعت 14 و 35 دقيقه به وقت محلي رخ داده است. پليس سوئد از مردم خواسته تا به مرکز شهر استکهلم رفت‌و آمد نکنند. همچنين پارلمان سوئد تعطيل شده است. ايستگاه‌هاي مترو هم تعطيل شده‌اند. پليس اعلام کرد که اخبار ضد و نقيضي از تيراندازي در ديگر نقاط شهر استکهلم در دست است. خبرگزاري فرانسه اعلام کرد که 5 نفر کشته‌ و فرد مظنون نيز بازداشت شده است.
به گزارش بي بي سي، صداي هلي کوپتر‌ها که در مرکز استکهلم در حال گشت زني هستند، به گوش مي‌رسد. براساس گزارش‌ها دود غليظي از محل حادثه به هوا برخاسته است. تصاوير ويديويي منطقه‌اي را نشان مي‌دهد که از سوي پليس مسدود شده و آمبولانس‌ها به محل وقوع حادثه رفته‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: