جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 فروردين 1396     
افزایش غرفه های بازیافت و تفکیک زباله در محلات منطقه 4

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از طرح بهاری تفکیک پسماند در مبدا خبر داد و گفت: با آغاز سال نو فعالیت های پسماند و تفکیک زباله از مبداء با افزایش غرفه ها و خودروهای مکانیزه در اولویت قرار گرفت.

 حسین سیگارودی در این باره گفت: به منظور داشتن شهری سلامت و آراسته طرح تفکیک پسماند با توزیع مخازن و کیسه های مخصوص بازیافت، نمایش های آموزشی و برگزاری غرفه و همایش در این زمینه همزمان با بهار طبیعت آغاز شد.

وی افزود: در این طرح می توان به  توزیع کیسه‌های‌ آبی زیست تجزیه پذیر مخصوص پسماند خشک ، توزیع 100عدد مخزن ویژه پسماند خشک به واحد های مسکونی و شهرک ها، اختصاص 62دستگاه خودروی جمع‌آوری پسماند خشک ، حضور 40 غرفه بازیافت ، اجرای 11 نمایش توسط گروه نمایشی بازیافت ، اجرای همایش آموزشی ترویجی ویژه اتوبوسرانان و برپایی غرفه های اطلاع رسانی تفکیک پسماند در مبدا در نواحی نه گانه دراین روزهای بهاری اشاره کرد.

سیگارودی با اشاره به اختصاص 9دستگاه خودروی کامیونت برای جمع‌آوری کالا‌ها و پسماندهای بلااستفاده حجیم گفت: در این راستا  همین تعداد دستگاه نیز برای جمع‌آوری پسماندهای خشک اماکن اداری و مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید در نظر گرفته شده است.

وی با بیان‌ اینکه برای پسماندهای خشک اماکن مسکونی، کیسه‌های زباله‌ خاصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 62دستگاه وانت موظف به جمع‌آوری پسماندهای خشک از درب منازل، اعزام خواهند شد؛ ضمن اینکه 6200 کیلوگرم کیسه‌ آبی زباله مخصوص پسماندهای خشک بین مشترکین از طریق خودروهای جمع‌آوری توزیع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: