جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 فروردين 1396     
دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش تا پایان اردیبهشت ماه آماده بهره برداری می شود

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1396 آماده بهره برداری خواهد شد.

 

مهندس محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت 75 درصدی پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از اتمام عملیات بتن ریزی عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش خبر داد و گفت: این پل دوربرگردان غیرهمسطح، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تکمیل و آماده راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین با بیان آنکه متعاقب رفع معارض تاسیساتی تیر چراغ برق عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) به زودی از سر گرفته می شود، از آغاز عملیات نصب این قطعات در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش خبر داد.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال 94 تحویل شهروندان شد. پل دوربرگردان غرب به غرب و مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌آیند.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: