ايرنا/ يک پايگاه اينترنتي آمريکايي به جنجال‌هاي ايجاد شده بر سر انتشار نخستين عکسِ ملانيا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا به عنوان بانوي اول اين کشور پرداخت.
'اينکوايرر' روز سه شنبه نوشت: کاخ سفيد روز دوشنبه اولين عکس رسمي ملانيا ترامپ را به عنوان بانوي اول آمريکا منتشر کرد که باعث ايجاد اختلاف نظر در افکار عمومي اين کشور شد.
در اين عکسِ مدل پيشين (ملانيا) در دست چپ او يک انگشتر الماس بسيار بزرگ و در دست راستش انگشتر درخشان ديگري ديده مي‌شود که به نظر منتقدان تلاش وي در خودنمايي و نمايش ثروت خود است.
به نوشته پايگاه اينترنتي مذکور، بسياري در آمريکا اين عکس را مصنوعي و شبيه به عکس‌هايي که در دهه 90 قرنِ گذشته در مدارس از دانش آموزان مي‌گرفتند، دانستند.
منتقدان بسياري هم به محتواي پيام ملانيا ترامپ که همزمان با عکس منتشر شده اشاره کردند که در آن گفته شده عکس در محل اقامت جديد ترامپ در کاخ سفيد گرفته شده و به هزينه هاي زيادي که بر مردم آمريکا به خاطر اقامت وي در نيويورک تحميل اشاره کردند.
ملانيا ترامپ بر خلاف همسران رئيسان جمهوري پيشين آمريکا به دور از دونالد ترامپ در برج مجللي در نيويورک زندگي مي‌کند و چندان در ديد عموم ظاهر نمي‌شود.