جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 فروردين 1396     
بهره برداری از دومین بوستان ویژه افراد کم توان جسمی در منطقه 19

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛فعالیت آماده سازی و بهسازی دومین بوستان دوستدار معلول در منطقه 19 به اتمام رسید.

مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: عملیات آماده سازی بوستان الجواد برای بهره برداری معلولین و توان یابان براساس تدابیر شهردار تهران درخصوص مناسب سازی معابر بوستانهای سطح مناطق 22 گانه از اواخر سال گذشته آغاز و تکمیل شد.

 

وی افزود: این بوستان با مساحت نزدیک به 21 هزار متر مربع در ناحیه یک قرار گرفته و به عنوان دومین پارک ویژه معلولان پس از بوستان باران در قالب اجرای فعالیتهای شهری و عمرانی، بهسازی و جهت استفاده این افراد آماده سازی شده است.

در همین راستا المانهای شهری مورد نیاز شامل 35 نیمکت ویژه معلولین، 24 سطل زباله، تابلوهای جهت نما و سرویس های بهداشتی ویژه در این پارک نصب شده است.

همچنین این بوستان مجهز به دو پارکینگ ویژه معلولین، وسایل بدنسازی، دو دستگاه آبخوری و میز شطرنج شده است.

زنگنه فر افزود: به منظور سهولت تردد نابینایان رمپ های شیاری مختص آنان ایجاد و برای دسترسی معلولان به سرویسهای بهداشتی نیز رمپ های ورودی به این امکانات توسط معاونت فنی و عمرانی احداث شده است.

 

براساس این گزارش نخستین بوستان دوستدار معلول منطقه زمستان سال گذشته طی مراسمی با حضور شهردار منطقه و مشاور شهردار تهران در امور معلولین به بهره برداری رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: