جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
یک میلیون گردشگر از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با توجه به وجود اماکن مذهبی و جاذبه های علمی، فرهنگی و تفرجگاهی منطقه یک بیش از یک میلیون گردشگر در ایام نوروز از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند. 

 

سعید کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به استقرار کاخ موزه های سعد آباد و نیاوران، موزه موسیقی ، سینما، هنر ایرانی، حیات وحش ایران – دارآباد- ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، مسیرهای کوهنوردی و ارتفاعات توچال، بوستان های فرامنطقه ایی، خانه دکتر حسابی و... تعداد کثیری از شهروندان و مهمانان تهران در تعطیلات نوروزی به این منطقه مراجعه کردند که با همکاری ستاد گردشگری در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان برنامه های گسترده ای برای آنها اجرا شد.

وی گفت: در تعطیلات فروردین ماه امسال با برنامه ریزی های انجام شده 10 ایستگاه اطلاع رسانی در شمال تهران راه اندازی شد و تعداد 40 هزار بسته گردشگری شامل نقشه ، کتابچه شمیران، بروشور تخصصی رینگ شمیران گردی ، گردونه نقاط و بروشورهایی با موضاعات آسمان آبی و زمین پاک بین گردشگران توزیع شد .

کارگران افزود : 600 تور رینگ شمیران گردی نیز در سطح منطقه یک برگزار و تعداد 200 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، 50 نفر از روحانیون ، 70 نفر از معلولین و 120 نفر از محرومین از این تورها بهره مند شدند .

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: تعداد 700 نفر گردشگر نیز در قالب 30 خانوار در مجتمع بهاران این منطقه اسکان داده شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: