جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابرشرق پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8، از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابرشرق تهران در سال جاری خبر داد.

 خسروی با اعلام این مطلب گفت: با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر پیاده رو ها ، لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابانهای اصلی و فرعی اجرا می شود.

وی افزود: اجرای برنامه های عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8، تصریح کرد: تمامی خیابان ها و محلات شرق تهران که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

وی با اشاره به مناسب سازی جهت تردد آسان معلولان گفت: در این طرح با استفاده از کف پوش‌های شیاری در طول مسیر، جهت تردد معلولان جسمی و حرکتی مناسب سازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8، به اجرای عملیات هم سطح سازی پیاده روهای منطقه 8، اشاره کرد و افزود: در این اقدام پیاده روهای شرق تهران با هدف تردد آسان شهروندان مناسب سازی شدند.

خسروی به رشد عملیات آسفالت‌گذاری در معابر شرق تهران اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات آسفالت و جدول‌گذاری با سرعت عمل بیشتری انجام می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: