جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
گودرزی تاکید کرد:
اطلاع از سوابق پرداخت عوارض با مراجعه به سایت شهرداری تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران  با اشاره به استقبال شهروندان پایتخت از پرداخت به موقع عوارض شهری در انتهای سال گذشته،گفت: با توجه به بررسی های انجام شده ، شهروندان تهرانی در پرداخت  به هنگام عوارض پایدار سال 1395 اهتمام ویژه ای داشته اند.

 

قدرت گودرزی  با بیان این مطلب افزود: فیش‌های پرداخت عوارض در اسفند ماه سال گذشته بین مردم پایتخت توزیع شد که شاهد رشد خوب و قابل توجه پرداخت ها در این زمینه بودیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه خوشبختانه از سال 1386 روند مشارکت شهروندان تهرانی در شهر خودشان پررنگ شده است، گفت: این بیانگر آن است که شهروندان به مدیریت شهری پایتخت اعتماد پیدا کرده و می‌دانند که این مدیریت در خدمت آنان است.

گودرزی با تاکید بر اینکه پرداخت عوارض شهری از سوی شهروندان یکی از راه‌های کسب درآمد برای مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: شهرداری ها می‌توانند از طریق درآمدهای پایدار بسیاری از پروژه‌های مهم شهری  را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان سراسر کشور با مشارکت خود در اداره شهرها‌، شهرداری‌ها را کمک می‌کنند، ادامه داد: هم اکنون شهرداری تهران و سایر کلانشهرها از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنند اما شاهد هستیم که فعالیت‌های بزرگی توسط شهرداری ها در پایتخت و کلان شهرها انجام‌شده و می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه  انشالله در سال جاری نیز پرداخت‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:شهروندانی كه در سال گذشته عوارض خود را به موقع پرداخت كردند  مشمول  تخفيف شدند و آن دسته از شهروندانی که  عوارض خود را به موقع  پرداخت نكردند نیز مشمول  جريمه در فيش‌هاي بعدي خواهند شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با مراجعه به سایت شهرداری تهران و ورود به بخش "پرداخت الکترونیک عوارض" می توانند از سوابق پرداخت عوارض سال های گذشته خود نیز مطلع شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: