جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 فروردين 1396     
افشاگري درباره روابط ايوانکا و تيفاني ترامپ

 «ايوانکا ترامپ» در دولت پدر و حتي در مبارزات پيش از انتخابات نيز نقش گسترده و تعيين کننده‌اي داشت در حالي که «تيفاني» خواهر ناتني وي در اقدامات سياسي پدر نقش کم‌رنگي را ايفا مي‌کند.


ايوانکا در حالي از ارتباط خوب با خواهر ناتني خود سخن مي‌گويد که پيش از اين گفته که با «مارلا ماپلس» مادر تيفاني ارتباط خوبي نداشته است.

ايوانکا درباره روابطش با خواهر ناتني 22 ساله‌اش مي‌گويد: من رابطه بسيار خوبي با تيفاني دارم و واقعا او را دوست دارم.

در حالي که ايوانکا درباره روابط خوب خود با خواهر ناتني که اخيرا از دانشگاه «پنسيلوانيا» فارغ‌التحصيل شده سخن مي‌گويد اما در مصاحبه‌هاي خود گفته که رابطه خوبي با مادر تيفاني ندارد.

ايوانکا در دوران مبارزات انتخاباتي ترامپ، تلاش‌هايي براي پيروزي وي در انتخابات انجام داده و سخنراني‌هايي را در راستاي تبليغ براي ترامپ انجام داده‌ در حالي که تيفاني در مبارزات انتخاباتي ترامپ نقش بسيار کمرنگي داشته است.

اين در حالي است که برخي از گزارش‌ها حاکي است که تيفاني در زندگي دونالد ترامپ با بي‌عدالتي‌هاي زيادي نيز مواجه بوده است اما مصاحبه‌هايي که از دوستان و اطرافيان وي گرفته شده نشان مي‌دهد که ايوانکا بر روي وي تأثير زيادي دارد و تيفاني از خواهر ناتني خود تا حد زياذي الگو برداري مي‌کند.

از سويي ديگر ترامپ در رفتار خود با اين دو نفر به گونه کاملا متفاوتي عمل مي‌کند و در بسياري از موارد مشاوره و صحبت‌هاي ايوانکا را مورد توجه قرار داده و انها را به کار مي‌بندد اما تيفاني از اين امتياز برخوردار نيست.

برخي از رسانه‌ها به کمتر ديده شدن تيفاني در برنامه‌هاي پدر و قرار گرفتن وي در حاشيه، پرداخته و اين امر نيز مانند بسياري از مسائل ديگر باعث به وجود آمدن حاشيه براي دونالد ترامپ شده است.

به تعبير برخي از رسانه‌هاي آمريکايي ، تيفاني در زير سايه ديگر برادران و خواهران خود در خانواده ترامپ به نوعي محو شده و برخي رسانه‌ها نيز نوشته‌اند با وجود اينکه تيفاني بيشتر عمر خود را در کنار پدر زندکي کرده اما رابطه خوبي با وي ندارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: