جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 فروردين 1396     
معاون شهردار تهران:
روند اصلاح ساختار استخدامی شهرداری ادامه خواهد داشت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اقدامات باقیمانده در مسیر اجرای 3 سیاست شهردار تهران درخصوص کارکنان ( امنیت شغلی ، مسکن و درمان ) با جدیت در سال 96 انجام می شود، گفت: با اعلام نتایج دومین مرحله آزمون تبدیل وضعیت استخدامی از سوی سازمان سنجش ، مراحل تکمیل تبدیل وضعیت همکاران انجام خواهد شد .

سید جعفر تشکری هاشمی با تبریک مجدد سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای یکایک کارکنان شهرداری تهران در گفت و گو با شهرنوشت با تاکید بر اینکه پیگیری روند تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری  اولویت نخست برنامه های سال جاری خواهد بود، گفت: در سال 96 ، اقدامات باقیمانده در مسیر اجرای 3 سیاست شهردار تهران با جدیت و بدون هیچ فوت وقتی از سوی معاونت توسعه منابع انسانی اجرایی خواهد شد .

وی با بیان اینکه تامین امنیت شغلی کارکنان و همکاران در زیر مجموعه شهرداری تهران مهمترین خواسته شهردار تهران بوده است، تصریح کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به ثابت آزمایشی ، ساماندهی نیرهای شرکت تامین نیروهای انسانی و ساماندهی نیروهای شرکت ها و سازمان ها در سال گذشته دردستور کار قرار گرفت ،بطوریکه 5 هزار نفر از نیروهای شرکت تامین نیروی در قالب قرارداد مستقیم با شرکت هادیان شهر ساماندهی شده اند .

معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران با اشاره به برگزاری دومین مرحله آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران طی روزهای پایانی اسفند ماه تصریح کرد : با اعلام نتایج دومین آزمون از سوی سازمان سنجش ، مراحل تکمیل تبدیل وضعیت همکاران انجام خواهد شد .

تشکری هاشمی در پاسخ به آخرین وضعیت قراردادهای شرکت ها و سازمانها تصریح کرد : در سال گذشته به جز تنها چند شرکت و سازمان ، دستورالعمل ابلاغی شهردار تهران در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی بطور کامل به مرحله اجرا درامد این در حالیست که در خصوص واحدهایی که در سال گذشته موفق به اتمام اصلاح وضعیت نشده اند ، بطور جدی از مدیران عامل انها پیگیری خواهیم کرد و بطور حتم هیچ استثنایی در این مورد وجود نخواهد داشت .

به گفته وی تمامی همکاران قرارداد موقت نیز در چهارچوب دستورالعمل ساماندهی خواهند شد تا با انگیزه بیشتر و بدون دغدغه امنیت شغلی در راه خدمت به شهر و شهروندان انجام وظیفه کنند .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه رسیدگی به مسکن پرسنل همواره یکی از تاکیدات شهردار تهران بوده و هست گفت : خوشبختانه عمده تعاونی های مسکن دارای روند مناسب و دارای پیشرفت قابل قبولی هستند ، اما در مواردی مشکلاتی از قبیل تامین نقدینگی ، اختلاف نظر در هیات مدیره و یا معارض های احتمالی روند کار با کندی مواجه شده است که در این موارد نیز ستاد ساماندهی مسکن از طریق تشکیل تیم های تخصصی و با مشارکت واحدهای موثر مانند اداره کل حقوقی ، اداره کل رفاه ، معاونت شهرسازی و بانک شهر و سازمان املاک تلاش خواهیم کرد روند ساخت واحدهای تعاونی مسکن سرعت گیرد .

وی تصریح کرد : اندسته از همکاران واجد شرایط که تاکنون از تسهیلات مسکن برخوردار نشده اند نیز از طریق تعاونی های مسکن موجود و یا تاسیس تعاونی جدید در زمره برخورداران قرار خواهند گرفت .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موضوع درمان سومین محور تاکیدات شهردار تهران است گفت : طی سال گذشته برابر بخشنامه ای امکان حمایت های درمانی آن گروه از پرسنل که از خدمات تامین اجتماعیی استفاده میکنند فراهم شد بطوریکه آن بخش از نیازهای درمانی همکاران که تحت پوشش تامین اجتماعی نبوده و یا تعرفه های آن بگونه ایی است که بار مالی بر دوش افراد تحت پوشش میگذارد ، از سوی شهرداری تامین و پرداخت شود که این مهم در خصوص دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کارکنان اجرایی شده است .

تشکری هاشمی در پایان اظهار داشت : طی سال جدید پرشتاب تر و پر توان تر از قبل خدمات دهی به پرسنل خدوم شهرداری تهران ادامه خواهد داشت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: