جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 فروردين 1396     
افتتاح تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از پروژه های عمرانی مهم شهرداری تهران است که امروز به بهره برداری رسید.

محمد باقر قالیباف در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه هزینه تقریبی 30 میلیارد تومان برای اجرای پروژه تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس صرف شده است، افزود: احداث تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از مهم ترین پروژه های شهر تهران است و در بهبود وضعیت زیست محیطی، تلطیف هوا و ایجاد شرایط مطلوب برای گذران اوقات فراغت شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری پروژه های عمرانی و مدیریت شهری مهمی در شهر تهران افتتاح خواهد شد همچنین پروژه متروی تهران نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر از تجهیزات به روز و نرم افزارهای پیشرفته ای برای یکپارچه سازی و به کارگیری از مصالح  مورد استفاده در پروژه های عمرانی شهر تهران استفاده می گردد.

وی با بیان اینکه امروز مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران به افتتاح رسید، اظهار داشت: مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که موجب ارتقای سطح کیفی و ایمنی پروژه های عمرانی می شود و از هزینه های مصرفی حین انجام پروژه تقلیل می دهد و افتتاح آن تاثیر بسزایی در شرایط محیط زیست شهری دارد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: بررسی خاک شهر تهران یکی از اقدامات مهمی است که در مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران انجام می شود و این مرکز از جمله مهمترین و با کیفیت ترین مراکز برای محققان است.

قالیباف در پایان اذعان داشت: افتتاح تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس فاز نهایی پروژه احداث این دریاچه است و ظرفیت تصفیه حدود 6.5 میلیون متر مکعب آب را دارا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: