جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 فروردين 1396     
برگزاری پردیس فرهنگی ورزشی گردشگری تهران زیبا در بوستان ولایت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛بوستان بزرگ ولایت به مناسبت ایام عید میزبان شهروندان تهرانی ومسافران شهرهای مختلف درپردیس گردشگری تهران زیبا است.

 حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر بیان کرد: این پردیس تا 13 فروردین به منظور بهره مندی بیشتر مسافران و شهروندان در محلی نزدیک به اسکان برپا شده و ساعت کار غرفه ها نیز از 15 تا 19 خواهد بود.

 

وی افزود: خدمات سلامت محور این پردیس شامل تست قند و فشار خون، آموزش و مشاوره سلامت است که همراه با توزیع بروشور به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

سایر غرفه ها نیز به تئاتر کودکان، ارائه تصاویر شهدا، صنایع دستی و کتاب اختصاص یافته و در کنار آن مسابقات مختلف فرهنگی هنری همراه با ارائه جوایز درحال برگزاری است. ضمن اینکه غرفه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز در قالب ارائه محصولات کارآفرینی در این پردیس میزبان مسافران و شهروندان است.

به گفته بهرامی غرفه های تفریحی ورزشی این پردیس در 15رشته برپا شده که شهروندان می توانند با شرکت در بازی های فکری، رایانه ای، بادی و رشته های مختلف ورزشی و مسابقات از لحظاتی شاد و مفرح در این بوستان بهره مند شوند.

 

گفتنی است در طول ایام عید استیج برنامه های شاد و زنده در محل پردیس فرهنگی بوستان دایر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: