جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 فروردين 1396     
میزبانی قطب گردشگری تهران از بیش از 40 هزار مسافر نوروزی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ازابتدای تعطیلات و همزمان با اتمام هفته اول تعطیلات نوروزی منطقه 22 میزبان بیش از 40 هزار گردشگر و مسافر نوروزی بود.

مولایی شهردار منطقه در این خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه 22 به عنوان قطب گردشگری تهران شناخته شده است، این منطقه به عنوان یکی از مقاصد اصلی هموطنان، میزبان جمع کثیری از مهمانان و گردشگران نوروزی از سراسر کشور در هفته اول تعطیلات نوروزی بود. 

 

وی در خصوص نحوه ارائه خدمات به مهمانان نوروزی منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه اردوگاه شهید میرحسینی به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی منطقه در نظر گرفته شده است، با اتمام هفته اول تعطیلات این مکان پذیرای بیش از 1800 نفر مسافر نوروزی بوده و بیش از 2800 پک فرهنگی- اجتماعی نیز توزیع شده و بیش از 6 هزار نفر از امکانات ایستگاههای اطلاع رسانی منطقه استفاده کرده اند. ارائه خدمات سلامت شامل مشاوره های پزشکی، روانشناسی، تغذیه، تست قندخون، فشارخون، اندازه گیری قد و وزن و توزیع اقلام آموزشی از جمله برنامه هایی است که در طول ایام تعطیلات در اردوگاه میرحسینی اجرا شده است. 

مولایی یادآور شد: در روز طبيعت نیز برنامه های ويژه اي در با همکاری ستاد گردشگری منطقه اجرا خواهد شد. هماهنگي هاي لازم براي ارائه خدمات بهتر به مهمانان روز طبيعت مستقر درمنطقه صورت گرفته و پیش بینی می شود همانند سال های گذشته اماکن تفریحی گردشگری و فضای سبز منطقه 22 پذیرای جمعیت کثیری از مسافران نوروزی باشد. 

وی در خصوص تهمیدات صورت گرفته در خصوص روز طبیعت در منطقه 22 خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای رفع موانع و مشکلات احتمالی ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور و حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه صورت گرفته تا در روز طبیعت و روزهای پایانی تعطیلات نوروز، تردد وسایل نقلیه به راحتی انجام شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: