جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 فروردين 1396     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد:
ساخت تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس با تکنولوژی روز دنیا به همت متخصصان ایرانی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس فردا و طی مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد شهری به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این تصفیه خانه به همت مهندسان و متخصصان ایرانی و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. 

علیرضا جاوید  با بیان اینکه تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس سومین فاز پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس است،اظهارکرد: فاز اول پروژه؛ افتتاح دریاچه شهدای خلیج فارس با پهنه آبی 150 هکتار را شامل می شد که در سال 1392 به سرانجام رسید. فاز دوم پروژه نیز شامل  بهره برداری از پروژه احداث گذر موج بود که در مهرماه سال گذشته و با حضور شهردار تهران انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه  اهمیت ساخت تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس آن هم  به همت مهندسان و متخصصان داخلی  از پروژه های عظیمی همچون بزرگراه طبقاتی صدر، تونل نیایش و بزرگراه امام علی(ع) کمتر نیست، تصریح کرد:برای ساخت این تصفیه خانه در حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

جاوید با اشاره به اینکه تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس امکان تصفیه کامل آب موجود در این دریاچه را طی سال فراهم می کند، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این تصفیه خانه شاخص های زیست محیطی آب دریاچه شهدای خلیج فارس بیش از پیش  ارتقاء پیدا خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: آبگیری برای دریاچه شهدای خلیج فارس در دی ماه هر سال و از آب رودخانه کن انجام می شود و در بقیه ایام سال آب دریاچه تصفیه خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: