جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 اسفند 1395     
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو خبر داد :
برپايي بيش از 300 غرفه در چهار بازارچه در شمال غرب پایتخت

به گزارش اخبارمناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو از برپايي بيش از 300 غرفه در چهار بازارچه موقت فروش نوروزي با حضور  زنان سرپرست خانوار خبر داد. 

 

 مسعود خسروی با اعلام این خبر گفت :  برپايي بيش از سه  بازار فروش محصولات در نقاط مختلف منطقه دو در آستانه عيد نوروز و تخصيص بيش از 300 غرفه فروش محصولات به زنان سرپرست خانوار مناطق 22گانه شهر تهران از خدمات ارائه شده معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه دو در اين ايام است. 

خسروی گفت : همزمان با فرا رسيدن ايام نوروز و افزايش بازار تقاضاي شهروندان براي خريد، و به منظور توانمندسازي مالي زنان سرپرست خانوار، بازارچه هاي فروش محصولات در چهار نقطه سطح منطقه تعبيه و غرفه هايي به بانوان سرپرست خانوار اختصاص داده شد. 

وی در ادامه افزود : بر اين اساس بزرگترين بازار موقت عرضه محصولات واقع در بلوار پاكنژاد با ميزباني از زنان سرپرست خانوار سراسر شهر تهران با تخصيص 170 غرفه از حال و هواي خاصي برخوردار است و 

بازارچه شادمان، بازارچه مرزداران شرقي، خيابان درختي نيز از ديگر نقاطي هستند كه با حمايت شهرداران نواحي و مديران محلات ميزبان زنان سرپرست خانوار سطح منطقه 2 مي باشند. 

" خسروي "  با اشاره به ضرورت توجه و حمايت از زنان سرپرست خانوار در جهت توانمندسازي شغلي آنها اظهار داشت : حمايت همه جانبه از اين قشر از وظايف و ضروريات مديريت شهري است ودر همین راستا 

و با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تمامي اين غرفه ها بصورت رايگان و با رصد كامل وضعيت سرپرستان در اختيار آنها قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: