جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 اسفند 1395     
با حضور شهردار تهران:
پرسنل خدمات و انتظامات سازمان بازنشستگی صاحب مسکن شدند

 به گزارش تهرانی نیوز؛طی مراسمی با حضور شهردار تهران، پرسنل حوزه خدمات و انتظامات سازمان بازنشستگی صاحب مسکن شدند. 

 

آیین بهره برداری از پروژه تعاونی مسکن خلیج فارس 2 در منطقه 18 تهران برگزار و به پرسنل خدمات و انتظامات سازمان بازنشستگی، واحدهای 70 تا 90 متری واگذار شد.

در این مراسم، محمدباقر قالیباف با اشاره به رویکرد جهادی صورت گرفته در حوزه مسکن و تامین معیشت پرسنل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نباید به شایعات و تهمت ها توجه کرد و برایمان اهمیت ندارد که چه کسی چه چیزی می گوید بلکه برای ما مهم این است که بیش از 27 هزار و 500 پرسنل شهرداری تهران، یا خانه دار شده اند یا آنکه پروژه مسکن برای آنها در حال تکمیل است.

وی با تاکید بر اینکه تامین معیشت و سلامت پرسنل شهرداری تهران در اولویت اهداف مدیریت شهری است، گفت: تلاش داریم تا هر چه بهتر نسبت به ارتقای وضع موجود در حوزه های مختلف نظیر درمان، مسکن و رفاه تلاش کنیم و خوشبختانه تا کنون نیز به توفیقات بسیار دست یافته ایم. در این راه اهمیت ندارد که دیگران چه می گویند بلکه برای ما مهم این است که بتوانیم رضایت همکاران را داشته باشیم.

به گزارش شهرنوشت این پروژه با کمترین قیمت ممکن؛ یعنی حدود 40 میلیون تومان برای هر نفر احداث شده تا تعداد زیادی از کارکنان حوزه خدمات و انتظامات سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، صاحب آپارتمان های 80 تا 90 متری شوند.

در کمتر از 5 سال، دو پروژه بزرگ مسکن ویژه کارکنان سازمان به پایان رسیده و تحویل داده شده و پروژه سوم نیز از رشد بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که در اولین پروژه خلیج فارس، تعداد 60 نفر از کارکنان طی مدت کمتر از 9 ماه در منطقه 5 تهران خانه دار شدند. ضمن انکه این پروژه نیز به عنوان پروژه شماره دو تعاونی مسکن کارکنان سازمان بازنشستگی با کمترین قیمت به بهره برداری رسید . سومین پروژه خلیج فارس ویژه کارکنان در منطقه یک در 17 طبقه ظرف مدت کمتر از 18 ماه و در سال 96 نیز به بهره برداری می رسد.

در این مراسم همچنین کلید چند واحد مسکونی توسط شهردار تهران به پرسنل سازمان بازنشستگی اهدا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: