جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 اسفند 1395     
تحقق 65 درصدی مصوبات شورای معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه در سال 1395

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ بیش از 65 درصد از مصوبات شورای معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه در سال 1395 تحقق یافته است.

 

 در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه که با حضور مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران این معاونت برگزار شد، اقدامات انجام شده در زمینه مصوبات شورای معاونان فنی و عمرانی مناطق در سال 1395 مورد بررسی قرار گرفت. بر این اساس بیش از 65 درصد از 146 مصوبه ای که طی برگزاری 7 نشست در طول سال جاری به تصویب رسیده است، تحقق یافته و اقدامات عملیاتی در زمینه سایر مصوبات ادامه دارد.

در این نشست همچنین مهندس احسان نوش آبادی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طی گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح مرمت معابر بزرگراهی شهر تهران، از آغاز مرحله دوم این طرح از ابتدای فروردین ماه سال 1396 خبر داد.

وی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با آغاز مرحله دوم طرح ترمیم معابر بزرگراهی، مرمت اساسی مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه شهید یاسینی به طول 15 کیلومتر، بهسازی مسیرهای سامانه اتوبوس های تندرو(بی آر تی)، بهسازی مسیرهای کندرو بزرگراه آزادگان و مرمت مسیرهای تندروی این بزرگراه در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه فتح تا تقاطع بزرگراه شهید همت در دستور کار پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گرفته است.

مهندس نوش آبادی همچنین با بیان آنکه مرحله دوم طرح مرمت معابر بزرگراهی شهر تهران طبق برنامه زمان بندی تا پایان 6 ماهه نخست سال آتی ادامه خواهد داشت، یادآور شد در این مرحله بزرگراه های شهید چراغی، امین آباد، فداییان اسلام، شهید رجایی، اشرفی اصفهانی، شیخ فضل ا... نوری و شهید مدرس نیز به مجموعه معابر بزرگراهی در حال مرمت افزوده خواهند شد.

وی با اشاره به برودت هوا و شرایط جوی زمستان امسال که باعث عوارض گسترده در سطح شریان ها و معابر اصلی شهر شده است، حفظ شرایط مطلوب سرویس دهی در بزرگراه ها، مسیرهای بی آر تی و سایر معابر اصلی را حاصل تلاش 18 تیم مجهز لکه گیری و چاله پر کنی معابر دانست و افزود: در نتیجه فعالیت این واحدها از پانزدهم بهمن تا پانزدهم اسفندماه سال جاری به 95 درصد پیام های سامانه 137 و همچنین 90 درصد پیام های سامانه 1888 با موفقیت پاسخگویی شده است.

به گفته معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، متعاقب واگذاری مسئولیت نگهداری از شریان ها و معابر اصلی پایتخت به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طی 6 ماهه دوم سال جاری 600 هزار تن آسفالت در سطح معابر موردنیاز پخش و اجرا شده که 315 هزار تن از این مقدار توسط کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید شده است.

گفتنی است ارائه گزارش‌های مختلفی از وضعیت مناطق 22گانه در خصوص پرداخت مطالبات مشاوران و همچنین مطالبات سازمان‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از مناطق 22گانه از دیگر دستورات این نشست بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: