جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 اسفند 1395     
علت فوت مهدي مهدي‌پور مشخص نيست

 دبير فدراسيون بوکس خبر کشته شدن مربي تيم ملي جوانان بوکس را تکذيب کرد و فرد فوت شده را مهدي مهدي‌پور بوکسور پيشين تيم ملي اعلام کرد.

صبح ديروز خبري مبني بر فوت رضا مهدي‌پور، مربي‌ تيم ملي جوانان بوکس از طريق برخي رسانه‌ها و شبکه‌هاي مجازي پخش شد. علت فوت اين مربي نيز شليک گلوله به سمت او اعلام شد که دبير فدراسيون بوکس آن را تکذيب کرد و فرد فوت شده را برادر مربي تيم ملي بوکس مهدي مهدي‌پور که يکي از بوکسورهاي قهرمان کشور است اعلام کرد.
عليرضا دانشمندفر در گفت‌وگو با ايسنا،‌ فرد فوت شده را مهدي مهدي‌پور دانست و گفت: صبح امروز اين خبر پخش شد و ناراحتي را به جامعه بوکس القا کرد اما پس از پيگيري‌هاي ما، مشخص شد که متاسفانه برادر رضا مهدي‌پور که يکي از قهرمانان بوکس ما بود،‌ فوت شده است. من اين غم را از جانب خود و خانواده بوکس ايران به مربي تيم ملي جوانان بوکس تسليت مي‌گويم.
دبير فدراسيون بوکس درباره علت فوتبال مهدي مهدي‌پور که شليک گلوله اعلام شده بود، ‌نيز گفت: در حال حاضر خبر دقيقي از علت فوت اين بوکسور خوب در اختيار نداريم و طبق شنيده‌ها برخي دليل فوت او را درگيري خياباني و برخي ديگر شليک گلوله مي‌دانند اما به صورت دقيق هيچ اطلاعي در دسترس نيست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: