جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 اسفند 1395     
گرانترين غذاهاي دنيا

 در زندگي هر فردي با توجه به درآمدي که دارد به تامين مايحتاج زندگي خود مي پردازد و طبيعتا در ميان اجناس بي شمار ، هستند اجناس و کالاهايي که به دليل گراني قدرت خريدش را ندارد.

در ادامه شما را با برخي از اين غذاها که از قيمت بالايي برخوردار هستند آشنا مي کنيم.



دسر 95 ميليون توماني:
در تهيه دسر گران 95 ميليون توماني از خامه و قارچ هاي دنبلان «La Madeline» به همراه 14 نوع شکلات ناشناخته از آفريقا وآمريکاي جنوبي استفاده مي شود ضمن اينکه در نهايت پس از تهيه ان دسر روي آن را با 5 گرم طلاي 24 عيار پوشانده مي شود.
همچنين اين دسر که در يک بلوري سرو مي شود همراه آن طلاي 18 عيار به علاوه يک بازوبند الماس به مشتريان عرضه مي شود ضمن اينکه براي تزئين اين دسر از طلاي 23 عيار استفاده کرده اند که در کنار آن يک قاشق 53ميليون توماني قرار گرفته است.

پيتزاي 46 ميليون توماني:
اين پيتزا که قطر آن 200سانتيمتر است و طي سه روز تهيه شده است. در ساخت اين پيتزا از نمک صورتي استراليا و آرد ارگانيک و 4نوع خاويار ، ميگو، مورزالا بوفالو استفاده شده است که تمامي اين مواد توسط آشپزي به نام "رناتو ويولا" تهيه شده است.جالب است بدانيد قيمت اين پيتزا معادل 46 ميليون تومان است.

املت 3 ميليون و800 هزار توماني:
در پخت اين املت از موادي چون 6 عدد تخم مرغ، گوشت خرچنگ و خاويار استفاده شده است که با کاهش ميزان خاويار ، قيمتي معادل 380 تومان به اين املت تعلق مي گيرد.

هات داگ642 هزار توماني:
براي تهيه و پخت اين هات داگ از موادي چون پنير دودي و هات داگ «bratwurstt»، گوشت گاو واگويا، جگر چرب، قارچ هاي دنبلان و خاويار استفاده شده است که اين مواد در کنار نان شيرين قرار مي دهند و به قمت 642 هزار تومان به فروش مي رسانند.

رامِن 684 هزار توماني:
 اين غذاي سنتي ژاپن که"رامن" ام دارد از موادي چون گوشت گاو واگويا و قارچ هاي دمبلان به همراه رگه هاي طلا تهيه مي شود و قيمتي بالغ بر684 تومان قيمت دارد. 

همبرگر 19ميليون توماني :
اين همبرگر که فلار نام دارد توسط آشپزي با نام هوبرت کلر طبخ مي شود که در تهيه آن از موادي چون گوشت گاو ژاپني «Wagyu» که قيمت آن معادل کيلويي840 هزار تومان ،جگر چرب و ترکيبي از چربي گوشت اردک همراه با کره نيز براي ماليدن روي قارچ هاي گران قيمت دنبلان استفاده شده است وبا قيمت 19 ميليون تومان به فروش مي رسد.

سوشي 7 ميليون و 500هزار توماني:
اين غذا که به سر آشپزي يک آشپز فليپيني با نام  آنخليتو آرانتا جونيور تهيه مي شود، در ساخت آن از موادي مانند ماهي سالمون صورتي گران قيمت نروژي همراه با جگر چرب استفاده مي شود که براي پيچاندن رول هاي آن ورقه هاي طلاي24عيار را مورد استفاده قرار مي گيرد.
جالب است بدانيد در روي هر 5 رول الماس هاي 200 قيراتي آفريقايي و يک مرواريد به چشم مي خورد که در نهايت با اين موارد قيمت آن 7ميليون و پانصد هزار تومان مي شود.

تاکوي 95 ميليون توماني:
در تهيه اين غذا از موادي چون گوشت گاو ژاپني، خاويار، ورقه هاي طلا، تکه هاي خرچنگ، قارچ دنبلان و پنير استفاده مي شود.ضمن اين که سالسا همراه با نوعي قهوه خاص به عنوان دسر در کنار اين غذا قرار گرفته است. که در نهايت قيمتي بالغ بر 95 ميليون تومان هزينه اين غذا مي شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: