جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 اسفند 1395     
بیهوده‌گویی به‌اسم نابودشدن آب با سبزه عید!

وبلاگ > مدنی، کاوه - اعلام آمادگی جدی برای تشکیل و شرکت در کمپین "کمتر مزخرف بگوییم" برای مقابله با پوپولیسم؛ نوشته‌اند سبزه عید ۱۵۰۰ لیتر آب را هدر می‌دهد، مزخرف بس است!

 

لوس بازی هم دیگر حدی دارد. کارها و حرف‌های این‌چنینی فقط تأثیر منفی دارد و باعث ایجاد بی تفاوتی جامعه نسبت به مسائل محیط زیستی می‌شود.

یک روز میگویند در روز درختکاری درخت نکارید و یک روز می گویند سبزه عید را فراموش کنید. لابد از فردا نفس هم باید کم بکشیم چون هوای پاک کم است!

جمع کنید این بساط کاسبی و پوپولیسم را. خجالت آور است. گندم کالای استراتژیک است، بله! اما سالی 100 گرم گندم و عدس و ماش خیس کردن توسط هر خانواده برای شادی و جشن، آب را از بین نمی‌برد. ارزش شادابی و حس خوب سفره هفت سین را برآورد کرده اید؟

هزار و پانصد لیتر آب برای جوانه زدن یک کیلو بذر سبزه هفت سین؟ اینهایی که این محاسبات را انجام داده اند تا حالا سبزه خیس کردن را از نزدیک دیده اند؟ مسخره بازی و مزخرف گفتن بس است! مردم در مورد محیط زیست مسئولند اما قرار نیست شادی مردم را با اطلاعات دروغ سلب کنیم.

از صبح تا شب دارند تو مملکت کمپین جدید راه می‌اندازند. حالا که کمپین زدن مد و کلاس دارد من هم می‌خواهم کمپین "کمتر مزخرف بگوییم" را راه انداری کنم. لطفا از این به بعد از هش تگ #کمتر_مزخرف_بگوییم در مقابله با پدیده پوپولیسم و خرافات و چرندیات و دروغ و دغل بازی محیط زیستی استفاده کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: