جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 اسفند 1395     
تشكري هاشمي در دومين جشنواره هويت سازماني:
تبديل وضعيت كاركنان قراردادي به ثابت آزمايشي در دستور کار است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با بيان اينكه توجه ويژه به کارکنان به عنوان يك سرمايه انساني و بزرگترين دارايي هر سازمانی همواره مورد تاكيد شهردار تهران است، گفت: دومين جشنواره هويت سازماني بيانگر تقدير و سپاس از خدمات ارزشمند پرسنل و همكاراني است كه به عنوان سرمايه انساني ، شهرداري تهران را در مسير توسعه و پيشرفت قرار داده اند .

 

 سيد جعفر تشكري هاشمي در دومين جشنواره هويت سازماني كه صبح امروز با حضور شهردار تهران در فرهنگسراي بهمن برگزارشد، اظهارکرد: تا پيش از حضور در معاونت توسعه منابع انساني در طول ١١ سال خدمت در حوزه حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران تصور مي كردم، بيشترين دغدغه و هدف شهردار تهران توسعه زير ساخت هاي شهر و توسعه حمل ونقل عمومي براي دسترسي بهينه شهروندان به امد و شدي مطلوب است، اين در حاليست اكنون شهرداری تهران را اقيانوس پرتحرک مي بينم كه ارام و قرار نداشته و به رغم مزاحمان در راه خدمت به مردم و پرسنل خود با انرژي و پر توان گام برمي دارد.

وي تصريح كرد: شهردار تهران مانند پدري مهربان است كه دغدغه پرسنل خود را مي فهمد و اولين خواسته اش، تامين امنيت شغلي كاركنان و همكاران در زير مجموعه شهرداري تهران است. از اين رو موضوع تبديل وضعيت كاركنان قراردادي به ثابت ازمايشي، ساماندهي نيروهاي شركت تامين نيروي انساني و ساماندهي نيروهاي شركت ها و سازمان ها در دستور كار قرار گرفت.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران اظهار داشت: به رغم انكه براي تبديل وضعيت همكاران سختي زيادي مواجهه بوديم و عده اي با وجود قوانين و مصوبات از هیچ تلاشي براي به ثمر نرسيدن برنامه تبديل وضعيت همكاران دريغ نكردند، اما در سايه حمايت همه جانبه شهردار تهران و همكاري خوب سازمان اداري و استخدامي و ساير دستگاه هاي مرتبط ، تبديل وضعيت كاركنان شهرداري در نهايت عدالت ، سلامت و در چهارچوب قوانين و مقررات صورت گرفت .

تشكري هاشمي در ادامه با بيان اينكه دغدغه ديگر شهردار تهران ساماندهي نيروهاي شركت هاي تامين نيروي انساني شهرداري بود، تصريح كرد: اين مهم نيز به ثمر نشسته و ٥ هزار نفر از نيروهاي شركت تامين نيرو نيز در قالب قرارداد مستقيم با شركت هاديان شهر ساماندهي شده اند.

به گفته معاون شهردار تهران تمامي همكاران قرارداد موقت نيز در چهارچوب دستورالعملي ساماندهي خواهند شد تا با انگيزه بيشتر و بدون دغدغه امنيت شغلي، در راه خدمت به شهر و شهروندان انجام وظيفه كنند .

تشکري هاشمي با تاكيد بر اهميت سرمايه هاي انساني به عنوان ركن اصلي توسعه سياسي، فرهنگي، اقتصادی در دنيا و تمامي قدرت هاي بزرگ كسب و كار گفت: سرمايه گرانبهاي ما، همكاران ارزشمند ما و نيروي انساني با هويت و متعهد به اهداف شهرداری تهران هستند. از اين رو دومين جشنواره هويت سازماني بيانگر تقدير و سپاس از همكاراني است كه به عنوان سرمايه ارزشمند سازماني، شهرداري تهران را در مسير توسعه و پيشرفت قرار دادند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: