جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 اسفند 1395     
معاون شهردار تهران تاكيد كرد:
مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار فقط تا 30اسفند ماه است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تمام شهروندان تهرانی دعوت کرد تا به باشگاه خوش حسابی شهر تهران بپیوندند.

 

قدرت گودرزی با بیان اینکه مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه ، تابلوهای صنفی و بهای خدمات مدیریت پسماند) می باشد فقط تا پایان سالجاری است. از تمامی شهروندان تهرانی دعوت کرد تا در مدت کوتاه باقی مانده تا پایان سال جاری به باشگاه خوش حسابی شهر تهران ملحق شوند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد ، شهروندان عزیز تهرانی صرفا تا 30 اسفند ماه سالجاری فرصت پرداخت قبوض عوارض مذکور را دارند و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ30/12/1395 پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد . این دسته از شهروندان از10%جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل وتابلو های صنفی بهره مند می گردند و چنانچه قبوض عوارض نوسازی تا پایان مهلت فوق پرداخت نشود، مشمول 9%جریمه دیرکرد خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود، شهروندان گرامی می توانند، از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir،سامانه تلفنی 137 ، اینترنت بانک، همراه بانک ،تلفنبانک،ATMواز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند.

قدرت گودرزی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که جوابگوی مودیان محترم میباشند و چنانچه به هر نحو قبوض به دست شهروندان محترم نرسیده است می توانند ضمن مراجعه به ستاد های پاسخگویی و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر از وضعیت بدهی و پرداخت های ملک خود مطلع و قبض دریافت نمایند.

 گودرزی در پایان اظهار امیدواری کرد، شهروندان محترم تهرانی در فرصت اندک با قیمانده تا پایان سال جاری نیز همانند سنوات گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات مذکور، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: