جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
کاشت دویست هزار گل لاله در قلب تهران

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از کاشت دویست هزار پیاز گل لاله در قلب تهران خبر داد و گفت: جهت پیش رس کردن و گل دهی لاله در فصل بهار، تاکنون بیش از 200 هزار پیاز لاله در رنگ های متنوع در سطح فضای سبز منطقه مانند پارک های لاله، ساعی، ایرانشهر، ورشو و هنرمندان و همچنین در میادین سطح منطقه کاشته شده است.

افشین خدامی تصریح کرد: پیاز لاله تا اواخر زمستان رشد کرده و همزمان با تغییر فصل و نوروز سال جدید گل می دهد که در تقارن با آغاز فصل بهار و ورود گردشگران نوروزی چهره ای زیبا و پرنشاط به معابر و پارکهای سطح شهر خواهد داد.

خدامی در ادامه  افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری و ایجاد چشم اندازی مناسب در سطح منطقه فرشهای گل و طراحی های جدید ایجاد شده است تاپس از شکفته شدن پیازهای لاله همزمان با فصل بهار، شهروندان تهرانی ، شاهد زیباترین جلوه های طبیعت در قلب پایتخت باشند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای سبز منطقه میتوان به تداوم و استمرار چمنکاری فضای سبز در سطح منطقه اشاره کرد.

خدامی همچنین به رنگ آمیزی المان های اصلی شهر همزمان با فرارسیدن فصل بهار خبر داد و گفت: زیباسازی میادین اصلی به کمک آثار تجسمی هنرمندان کشور در حال انجام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: