جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
برگزاری تئاتر خیابانی در 20 نقطه از شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، از برگزاری تئاتر خیابانی در 20 نقطه از شرق تهران  با شعار " از خودمان شروع کنیم"خبر داد.

حامد میرزا بیکی با اعلام این مطلب گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال ازبهار و با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در میان کودکان؛ تئاتر خیابانی با موضوع قوانین و مقرارات ترافیکی در 20 نقطه از سطح محدوده از جمله میدان نبوت، رسالت و... برگزار می شود.

وی ساعت برگزاری این تئاتر خیابانی را از ساعت ( 17 الی 19) اعلام کرد و افزود: در این برنامه سعی بر آن شده است تا در یک محیط مفرح قوانین ترافیکی را به کودکان آموزش دهیم.

میرزابیکی با بیان اینکه همراه کردن والدین با کودکان در برنامه های آموزشی می تواند اثر گذاری آموزش های ارائه شده به کودکان را دو چندان کند خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بخشی از آموزش هایی که در این برنامه آموزشی ارائه می شود والدین کودکان را درگیر کند تا رفتارهای ترافیکی درست بیشتر از قبل در جامعه نهادینه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 ، با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری تهران افزایش آموزش های شهروندی است بیان داشت:تمام آموزش های ارائه شده به کودکان در راستای سیاست های شهرداری تهران و با استفاده از روش های جدید در حال انجام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: