جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 اسفند 1395     
پروژه کلاه قرمزى متوقف شد!

  

روژه محبوب کلاه قرمزى که تا دو هفته گذشته مشغول طى کردن مراحل ساخت خود بود بر اساس انچه که بلاتکليفى در بخش بودجه ناميده شد متوقف شد.


تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلويزيونى کلاه قرمزى در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسک گردان جديد عروسک محبوب کلاه قرمزى که به جاى مرحوم دنيا فنى زاده به شيما بخشنده رسيد منتشر شد تا اينکه در يک خبر تعجب بر انگيز خبر از متوقف شدن اين پروژه اعلام شد.
خبرها حاکى از آن است که عنوان شده اين پروژه هيچ گونه قراردادى با رسانه ملى نداشته و به دليل نبود پيگيرى وضعيت بودجه آن اسپانسرهاى خود را از دست داده و محمد مدرسى تهيه کننده کلاه قرمزى نيز توان براورده کردن بخش مالى اين پروژه ندارد ضمن اينکه از ٣ سال گذشته هنوز دست مزد اين مجموعه در قسمت هاى گذشته به وى پرداخت نشده است.
لازم به ذکر است يک مقام اگاه در اين زمينه اظهار داشت مشکلات مالي اين پروژه به مديران سيما در طي ماههاي گذشته مدام اطلاع رساني شده است به همين خاطر اين پروژه محبوب تلويزيون عملا به نوروز ٩٦ نمى رسد.
حميد مدرسي تهيه کننده مجموعه کلاه قرمزي ضمن تاييد اين خبر گفت: متاسفانه دو هفته است که پروژه کلاه قرمزي به دليل نبود بودجه متوقف شده اسن و عملا ين پروژه اگر مورد حمايت قرار نگيرد به نوروز 96 نمي رسد.
وي ادامه داد: هنوز هيچ قرار دادي بين ما و رسانه ملي بسته نشده است و تمام اسپانسرهايي که قرار بود اين پروژه را حمايت کنند به دليل نبود پيگيري از سوي رسانه ملي آنها را از دست داديم.
مدرسي افزود: بخش زيادي از اين پروژه ضبط شده و پروژه اي بسيار متفاوت از کلاه قرمزي سالهاي گذشته است از 7 عروسک جديد گرفته تا دکور و غيره از ويژگي هاي اين دوره از کلاه قرمزي بود که متاسفانه اينگونه شد.
وي خاطرنشان کرد: اين پروژه عملا با وجود شرايطي که پيش آمده به نوروز 96 نمي رسد و از همين طريق از همه مردم و تماشاگران منتظر اين مجموعه پوزش مي طلبيم و اميدواريم با حل مشکلات اين پرژه و رسيدگي مديران محترم سيما اين پروژه به سرانجام برسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: