جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 اسفند 1395     
به منظور توسعه فضاهای ورزشی صورت می گیرد؛
آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی منطقه 10

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 10 از آغاز عملیات احداث و آماده سازی زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

 

 عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به توسعه ورزش محلات گفت: در راستاي اجراي برنامه راهبردي مدیریت شهری مبني بر ايجاد و توسعه زيرساخت هاي ورزشي در محلات، عملیات آماده سازی زمين چمن مصنوعي واقع در محله زنجان جنوبی آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه با اشاره به تراکم بالای جمعیتی و کمبود فضا در منطقه یادآور شد: بر مبنای سیاست های ابلاغی شهرداری در امر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه امکانات ورزشی، فضای بی دفاع شهری واقع در انتهای خیابان بهنود تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) شناسایی و برای اجرای زمین چمن مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت. 

وي از تلاش منطقه براي تامين خواسته ها و نيازهاي رفاهي، ورزشي و تفريحي قشر جوان و نوجوان خبر داد و افزود: مدیریت شهری در سال هاي گذشته با احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره، نصب دستگاه هاي ورزشي در بوستان ها و برگزاري همايش هاي پياده روي گام هاي خوبي در راستای نهادینه سازی ورزش و ایجاد شادابی و نشاط شهروندان برداشته است و این موضوع با توجه به مطالبات شهروندان در حال پیگیری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: