جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 اسفند 1395     
در طرح استقبال از بهار96 صورت گرفت
حضور پرشور دانش‌آموزان در کمپین پاکسازی محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،دانش‌آموزان کمپین پاکسازی محیط زیست با شعار «محله بدون زباله زیباست» و راهنمایی کارشناسان مرکز تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند، پسماندهای ریخته شده در سطح محله درکه را پاکسازی کردند.
 دانش‌آموزان مدرسه شهید غفاری منطقه1با شعار «محله بدون زباله زیباست» و در قالب کمپین پاکسازی محیط زیست روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه سال جاری نسبت به جمع‌آوری پسماندهای رها شده در محله درکه اقدام نمودنددانش‌آموزان مشارکت‌کننده در این کمپین پس از شرکت در کارگاه‌های آموزشی این مرکز و آشنایی با لزوم کاهش تولید پسماند، تفکیک پسماندهای خشک و تر از یکدیگر در مبدا، رطوبت‌گیری و کم حجم‌سازی پسماندها، با حضور در محله درکه به آموزش شهروندان و اطلاع‌رسانی در حوزه مدیریت بهینه پسماند پرداختند.
در ادامه کارشناسان مرکز تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان ضمن توزیع کاور، دستکش، کلاه و کیسه زباله در میان دانش‌آموزان از آن‌ها خواستند تا به عنوان عضوی از کمپین پاکسازی محیط زیست در مسیر تحقق اهداف زیست محیطی، فعالیت مستمر داشته باشند.
درخواست از مردم جهت خودداری از ریختن پسماند در خیابان‌ها و معابر هم‌چنین پاکسازی محله درکه از پسماندهای رهاشده در محل، بخشی دیگر از اقدامات اعضای این کمپین بود که با هدف توجه بیشتر به محیط زیست و حفاظت از آن صورت گرفت.
شایان ذکر است؛ این برنامه با تقدیر از دانش‌آموزان و اهدای جوایز به پایان رسید.

.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: