جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 اسفند 1395     
خط قرمزهای پلیس در نوروز ۹۶

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رئیس پلیس راهور ناجا خط قرمزهای پلیس برای رانندگان در جریان اجرای طرح نوروزی را اعلام کرد.

 

سردار تقی مهری در حاشیه همایش روسای پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرایی شدن طرح نوروزی از 25 اسفند گفت: یکی از دستورات این همایش نحوه اجرایی شدن طرح نوروزی در جاده‌های سراسر کشور است که از 25 اسفندماه سال جاری تا پایان 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. 

وی با اشاره به انجام مقدمات اجرای این طرح از یک ماه پیش گفت: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد افزایش بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو و همچنین 480 هزار موتورسیکلت و اضافه شدن 1.5 میلیون راننده در کشور بودیم مقرر شد در طرح نوروزی 96 از توان خودرویی و پرسنلی سایر یگان‌های نیروی انتظامی استفاده شود. 

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر آماده‌باش 100 درصد نیروهای پلیس برای اجرای طرح نوروزی 96 به خط قرمزهای پلیس در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: سال گذشته متاسفانه در خلال طرح نوروزی 967 نفر در جاده‌های کشور جان باختند که این حادثه تلخ به دنبال 308 تصادف فوتی رخ داد لذا خط قرمز پلیس در اجرای این طرح حرکات مخاطره‌آمیز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است که طبق ابلاغیه صادرشده، همکاران ما در مواجهه با تخلفات حادثه‌ساز این‌چنینی به هیچ وجه اغماز نخواهند کرد.

 

وی در پایان از اجرای طرح ویژه برای بازرسی بیشتر بر حمل و نقل عمومی و افزایش بازرسان نامحسوس در این طرح خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: