جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
با هدف ساماندهی دستفروشان در آستانه سال نو صورت گرفت
افتتاح قرارگاه انضباط شهری در منطقه 10

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،طی مراسمی با حضور میکاییل علیپور قائم مقام، معاون خدمات شهری و محیط زیست، نماینده تام الاختیار سرکلانتر هشتم فاتب، رییس کلانتری 111و 108 و جمعی از پرسنل شهربان و معبربان، قرارگاه انضباط شهری در مجموعه غنی پور افتتاح شد. 

 

 در این همایش که با هدف تشریک مساعی و هم افزایی برای ساماندهی دستفروشان و استقرار آن ها با ایجاد و راه اندازی روز بازارها در آستانه سال نو برگزار شد. میکاییل عیلپور قائم مقام منطقه ضمن بررسی عملکرد نواحی با مضمون رسیدگی به پیام های سدمعبر و ساماندهی گفت: پیشگیری از بروز اغتشاشات بصری و رفع مزاحمت های شغلی با توجه به ایجاد ترافیک و ازدحام در شب های پایانی سال در دستور کار قرار دارد که باید تدابیر لازم برای رفع آن اندیشیده شود.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های پرسنل معبربان و شهربان، با اشاره به افزایش تعداد دستفروشان در روزهای پایانی سال و ایام منتهی به نوروز به ویژه در محدوده مراکز خرید یادآور شد: با راه اندازی دو روز بازار در محدوده خیابان رنجبر و چناران، دستفروشان بدون ایجاد سدمعبر و مزاحمت برای سایر شهروندان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

قائم مقام منطقه همچنین با تاکید بر افزایش ساعت کاری نیروهای زحمتکش شهربان و پشتیبانی و حمایت از آنان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برقراری نظم و انضباط و همچنین روان سازی ترافیک در معابر با افزایش نظارت و کنترل نیروهای معبربان از فعالیت دستفروشان در خارج از نقاط در نظر گرفته شده ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی در خاتمه خواستار همکاری لازم سازمان ها و ادارات ذیربط برای برقراری آرامش و رسیدگی به موقع به در خواست ها و پیام های شهروندان در رابطه با سد معبر شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: