جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
عبدالهی خبر داد
توزيع بيش از ١٠٠هزار كارت گردشگري

به گزارش آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،معاون امور اجتماعي و  فرهنگي شهرداري تهران با اعلام اين كه در بحث گردشگري بسته هايي شامل نقشه گردشگري و تورهاي مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: در اين بسته ها حدود ١٠٠ هزار كارت نيز در نظر گرفته شده است كه حمل و نقل عمومي از طريق اين كارت ها رايگان است.

مجتبي عبدالهي در نشست خبري برنامه هاي نوروز معاونت اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران گفت: خدمات گسترده اي با استفاده از همه ظرفيت ها براي شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است كه از تاريخ ٢٧ اسفند ماه سال جاري تا ١٣ فروردين ماه سال ٩٦ خواهد بود.

وي با اعلام اين كه ستاد گردشگري شهرداري تهران برنامه هاي متنوعي در نظر گرفته است، افزود: در ١١ نقطه سطح شهر تهران در بحث گردشگري مكان هايي براي اطلاع رساني در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است.

عبدالهي با اعلام اين كه در بحث گردشگري بسته هايي شامل نقشه گردشگري و تورهاي مختلف در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: در اين بسته ها حدود ١٠٠ هزار كارت نيز در نظر گرفته شده است كه حمل و نقل عمومي از طريق اين كارت ها رايگان مي باشد و نيز براي وروديه ٢٥٠ أماكن مراكز وابسته به گردشگري تهران حداقل تخفيف ٥٠ درصدي و برخي مراكز نيز رايگان در نظر گرفته شده است.

عبدالهي با بيان اين كه شهروندان از طريق سامانه ١٣٧ و نيز سايت گردشگري از تورها مطلع ميشوند، ادامه داد: در ١٠ نقطه شهر تهران نيز امكان اسكان رايگان پيش بيني شده كه اين مكان ها در برخي از سالن هاي ورزشي و نيز قسمتي از تعدادي از بوستان ها مسقف شده و براي اسكان مسافران آماده شده است كه هرمكاني حدود ١٠٠ خانوار ظرفيت اسكان دارد.

وي با اشاره به تورهاي گردشگري در نوروز اظهار كرد: تورهاي نيم روزه و يك روزه در مكان هاي مختلفي چون برج ميلاد، تور دوچرخه سواري ، پياده روي قلب تاريخي تهران، باغ پرندگان و.. در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران با اعلام اين كه ٦٣ محله محروم مناطق ٢٢ گانه خدمات رساني ويژه اي در ايام نوروز در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: براي سالمندان و نيز خانواده شهدا نيز تورهاي ويژه اي پيش بيني شده است.

اين مقام مسئول ادامه داد: جشنواره تفريحي ورزشي تهران از ٥ تا ١٢ فروردين در بوستان هاي مناطق ٢٢ گانه برگزار خواهد شد كه در ٢٢ بوستان هاي بزرگ هر منطقه جشنواره هاي تفريحي از جمله احياي بازي هاي قديمي ايراني برگزار مي شود.

عبدالهي با اشاره به برنامه های روز جمهوری اسلامی نیز گفت: بوستان خليج فارس، برج ميلاد، بوستان ولايت، جشنواره اي ويژه به مناسبت روز جمهوري اسلامي برگزار خواهد شد.

اين مقام مسئول تاكيد كرد: جشنواره تفريحي روز طبيعت در ١٠٠ بوستان تهران برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: يكي از برنامه هاي معاونت اجتماعي فرهنگي، بازديد از ١٢ هزار مادر شهيد به مناسبت ٢٩ اسفند است و نيز جشنواره اقوام در چند نوبت در سطح شهر تهران نيز برگزار خواهد شد.

عبدالهي ادامه داد: در حال حاضر حدود ١٢ هزار و ٥٠٠نفر ظرفيت شهرداري براي افراد وابسته به آسيب هاي اجتماعي از جمله متكديان و معتادان است كه در صورت لزوم افزايش خواهيم داد.

وي با اشاره به اتوبوس گردشگري گفت: اين اتوبوس ها با مشاركت بخش خصوصي تهيه شده و پلاك گذاري شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت....

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: