جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
تحقق دو برابری تعهدات شهرداری منطقه 6 در کمک به مساجد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 6 با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت کمک به مساجد منطقه گفت:بر مبناي تفاهم و تعهدات داده شده به مساجد، مبلغی در حدود دو برابر تعهد شهرداری منطقه 6 به مساجد سطح منطقه کمک شده است.

 

عظيم بابايي در نشست ائمه جماعات منطقه شش تهران تصریح کرد: با توجه به خط مشی اساسی و کاربردی مدیریت شهر تهران در زمینه اشاعه فرهنگ دینی واسلامی در جامعه، ائمه جماعات نقش ویژه ای را ایفا می کنند.

بابایی با بیان اینکه امسال نیز به رسم سال های گذشته در آستانه شب عید اقشار نیازمند را با حفظ کرامت انسانی حمایت کنیم، تصریح کرد: این افراد از طریق ائمه جماعات محلات، مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و با همراهی دبیرخانه مجمع خیرین قرارگاه امام رضا (ع) شناسایی شده اند.

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام صادق زاده، مشاور شهردار و رئيس مرکز امور ديني شهرستان تهران ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند شهرداری منطقه خاطر نشان کرد: عزم و انگيزه راسخ در منطقه براي خدمت وجود دارد. در حاليکه بسياري از مناطق تفاهم نامه هاي سال گذشته خود را هنوز عمل نکرده اند، منطقه شش در نيمه اول سال 95 به تمام تعهدات خود عمل کرد و دو برابر بیش از تعهدات داده شده به مساجد سطح منطقه کمک کرد.

او همکاري شهرداري منطقه شش با مساجد را نمونه بي بديلي در سطح شهرداري هاي مناطق 22 گانه دانست و افزود: در سطح مناطق 22 گانه همکاري اين منطقه با مساجد بسيار بي سابقه بوده است، بايد از تلاش هاي بابايي شهردار منطقه و همکاران در اين خصوص تقدير به عمل آيد.

همچنین در ادامه عبدالمقیم ناصحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه 6 در کمک به مساجد بیان داشت: خوشبختانه مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در تمامی مساجد شهر تهران ورود پیدا کرده و در بین دو هزار مسجد تهران مسجدی نیست که مرکز فعالیت های دینی در تامین، تجهیز و تکمیل برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری آن ورود پیدا نکرده باشد.

گفتنی است نشست ائمه جماعات منطقه شش تهران با حضور عظيم بابايي شهردار منطقه، حجت‌الاسلام صادق‌زاده مشاور شهردار و رئيس مرکز امور ديني شهرداري تهران، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعي از ائمه جماعات منطقه 6 برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: