جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
شهردار منطقه 8 اعلام کرد
توزیع 5 هزار اصله نهال در محلات منطقه 8

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 8 ازکاشت 20 هزار اصله نهال همزمان با روز درختکاری در سطح منطقه خبر داد.

 

بهمن نوری با اشاره به ویژه برنامه های روز درختکاری در شرق تهران گفت: کاشت نهال در پارک یاسمن با حضور 150 نفراز دانش آموزان و همچنین کاشت نهال در پارک تمدن با حضور شورایاران، ائمه جماعات و معتمدین محلات از جمله برنامه های روز درختکاری در این منطقه است.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شرق تهران افزود: در راستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و هم چنین ایجاد فضای سبز، توزیع نهال در دستور کار برنامه های شهرداری منطقه 8 قرار گرفت.

نوری ادامه داد: هم چنین با همکاری شورایاران تعداد 5 هزار اصله نهال نیز در محلات شرق تهران توزیع می شود.

شهردار منطقه 8  به ویژه برنامه های روز درختکاری در مدارس سطح منطقه هم اشاره کرد و گفت: با حضور کارشناسان در مدارس، دانش آموزان با نحوه نگهداری گل و گیاه آشنا می شوند.

وی افزود: توزیع بروشور نگهداری گیاهان آپارتمانی در بوستان های شرق تهران از دیگر برنامه های روز درختکاری در شهرداری منطقه 8 است.

نوری با اشاره به توسعه فضای سبز عمومی در شرق تهران گفت: یکی از برنامه های ویژه شهرداری منطقه ، توسعه و افزایش کمی و کیفی فضاهای سبز عمومی است که بیش از سایر نیازهای شهروندان، مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار منطقه 8، با بیان اینکه توسعه فضای سبز و درختکاری جزء راهبردهای اصلی مدیریت شهری در حوزه ارتقای سلامت عمومی جامعه است، اظهار داشت: نهضت درختکاری در محلات شرق تهران جریان دارد.

وی در ادامه گفت:همچنین  برای نجات درختان از آفت های محیطی طرح تزریق کود مایع را اجرا کرده ایم  که با انجام این کار نزدیک به 2000 اصله درخت در سطح محله ها و میادین احیاء شده است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به کاشت نهال در منازل شهروندان افزود: به مناسبت روز درختکاری تعداد 5 هزار اصله نهال نیز در منازل شهروندان متقاضی ساکن شرق تهران کاشته شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: