جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
تکمیل پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش تا پایان سال جاری

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای اتمام عملیات سازه ای پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش تا پایان سال جاری خبر داد.

 

 محمدحسن وساق با بیان آنکه تمهیدات لازم به منظور اجرای عملیات بتن ریزی عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد عملیات سازه ای این پل دوربرگردان غیرهمسطح تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی در تشریح روند پیشرفت سایر بخش‌های پروژه، از رفع معارض ملکی پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: متعاقب رفع معارض تاسیساتی تیر چراغ برق، عملیات نصب قطعات بتنی عرشه این پل جهتی از سر گرفته می شود.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنین با اعلام پیشرفت 90 درصدی عملیات ساخت قطعات بتنی عرشه پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش، از اتمام عملیات اجرای شمع و ستون‌ها و تکمیل سرستون‌ها خبر داد و گفت: عملیات نصب قطعات بتنی عرشه این پل متعاقب پایان فرآیند ساخت قطعات در دستور کار قرار خواهد گرفت. به گفته وی عملیات سازه ای پل تقاطع خیابان صنایع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی طی روزهای اخیر خاتمه یافته و تلاش برای تکمیل این پل سواره رو وارد مرحله اقدامات تکمیلی شده است.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شد. پل دوربرگردان غرب به غرب و مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌آیند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: