جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
رفع معارضين تأسيساتي در پروژه كند رو بزرگراه نواب

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 از رفع معارضین تأسیساتی در پروژه کندرو بزرگراه نواب خبر داد. 

محمد علی شاه حسینی با اشاره به اجرای پروژه کند رو بزرگراه نواب از اوایل سال جاری ؛ گفت: هم زمان با آغاز  احداث پروژه حد فاصل ميدان  9 دي تا خيابان قزوين و با توجه به اين كه اين محدوده در منتهي اليه غربي منطقه واقع و از ديد شركت هاي تاسيساتي و خدماتي مغفول مانده بود؛ با هماهنگي ايجاد شده و برگزاري جلسات متعدد با شركت هاي مرتبط و همزمان با اجراي عمليات عمراني؛ رفع معضلات مربوطه نيز آغاز شد. 

شاه حسینی افزود: از جمله فعاليت هاي اجرا شده؛ احيا و تكميل خطوط فاضلاب 600 و 1200 شركت فاضلاب تهران و اتصال رينگ انتقال فاضلاب شمال به جنوب در حاشيه بزرگراه نواب به طول حدود 2 كيلومتر، احداث و اجراي شبكه آبرساني آب شرب غرب منطقه و اتصال آن به شبكه شركت آب منطقه تهران در خيابان هاي بريانك، قزوين، شهيد اسكندري (راه پيما) و هلال احمر و تكميل شبكه آن بوده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11  لوله گاز قديمي كه با اجراي بزرگراه نواب در سنوات گذشته و بعد از حدود 20 سال بلاتكليف مانده بود؛ جمع آوري و به خطوط جايگزين منتقل شد. همچنين در تقاطع خيابان هاي قزوين و هلال احمر با بزرگراه نواب، شبكه مخابرات كه بعد از احداث بزرگراه نواب بلاتكليف رها شده بود ساماندهي و به فيبر نوري تبديل شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اين به منظور اجراي دور برگردان زير پل قزوين و ورودي به خيابان عباسي در اين پروژه؛ 2 خط انتقال فشار قوي برق 20 كيلو وات و چندين خط فشار ضعيف و متوسط و تيرهاي برق مربوطه جمع آوري و به ضلع شمال خيابان قزوين منتقل شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: