جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
بازدید دکتر قالیباف از مراحل تکمیل پروژه باغ کتاب تهران

به گزارش تهرانی نیوز،شهردار تهران از مراحل پایانی آماده سازی پروژه باغ کتاب تهران بازدید کرده و در جریان روند آماده سازی این پروژه قرار گرفت. 

 

محمد باقر قالیباف شهردار تهران پیش از ظهر امروز از باغ کتاب تهران و بخش های مختلف آن از جمله گذر فرهنگ،کشتی کتاب،تالار علم کودک و نوجوان بازدید کرد. 

در این بازدید مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، شوشتری مشاور شهردار تهران، علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ، سید مجید حسینی، مدیر عامل نشر شهر و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند. 

تالارهای متعدد باغ کتاب  همچون تالار علم خردسال،تالار علم کودک، تالار علم نوجوان، کشتی کتاب، بخش داستانهای تجسمی، داستانهای شاهنامه و مجموعه سالنهای سینما، تئاتر، همایش و غیره از جمله زیر پروژه های باغ کتاب به شمارمی آیند که مورد بازدید قرار گرفت. 

باغ کتاب تهران که به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران راه اندازی و در حال آماده سازی است، قابلیت ‌های بسیاری از جمله جايگزينی براي نمايشگاه بين المللي در عرصه تخصصي كتاب، ايفاي نقش به عنوان هماهنگ كننده در فرآيند توليد و نشر كتاب و ارتقای استانداردهای تولید و نشر، ترويج نوآوري ها و فناوري هاي حوزه نشر، دسترسي مخاطبان بين المللي به منابع اسلام، ايران و انقلاب اسلامي و منابع خارجی برخوردار است. 

جانمایی فضاهای مختلف با کاربردهای مختلف و متنوع از جمله گالری و برگزاری نمایشگاههای موقت با موضوعات متنوع و تخصصی و ایجاد کافی شاپ و فروشگاههای مختلف برای فروش محصولات فرهنگی در باغ کتاب باعث جلب مخاطبان بیشتر از هر گروه سنی و با هر جنسیت و با هر تفکری می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: