جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
مدير عامل سازمان عمراني مناطق خبر داد
اخذ مدرک استاندارد ایزو 14001 توسط سازمان عمرانی مناطق

به گزارش عمران شهری تهرانی نیوز،مدير عامل سازمان عمراني مناطق اعلام كرد برنامه ممیزی نهایی استاندارد ایزو 14001 در سازمان عمرانی مناطق با موفقیت انجام شد. 

 

ناصر وهاب زادگان گفت: سازمان عمرانی مناطق اولین سازمان در بین تمامی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران است، که در استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001 سری 2015 ممیزی نهایی شده و موفق به اخذ مدرک این استاندارد شده است.  

وي تاكيد كرد:با توجه به اهمیت محیط زیست و حفظ و پاسداری از آن و تعهد مدیریت ارشد سازمان عمرانی، برنامه ریزی لازم جهت استقرار سیستم مدیریت محیط زیست با همکاری مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران انجام  شده است.  

 

وهاب زادگان با اشاره به اهداف اين استاندارد گفت:تعهد به رعایت تمامی قوانین و مقررات مرتبط با موضوعات محیط زیست ،اصلاح الگوی مصرف، انرژی و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر، جلوگیری از ایجاد انتقال آلودگی های محیط زیستی بخشي از اهداف اين ماجراست .به گفته وهاب زادگان  هدف از اخذ اين استاندارد ترویج و ارتقاء فرهنگ توجه به محیط زیست در بین ذی نفعان و  توجه به شاخص های محیط زیست ساختمان های دوستدار محیط زیست و تلاش در جهت برآورده نمودن آنها، می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: