جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
همزمان با روزهای پایانی سال در منطقه 21 انجام شد
توزیع اقلام پروتئینی در میان بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، مشاور شهردار در امور بانوان منطقه 21 ، از توزیع گوشت در میان بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان سطح این منطقه با کمک خیرین منطقه ای و فرامنطقه ای همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد. 

لیلا کمانی مشاور شهردار در امور بانوان منطقه ضمن اعلام این خبر افزود: حوزه مشاور شهردار در امور بانوان  منطقه با کمک خیرین منطقه ای و فرامنطقه ای، در راستای ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان و به منظور رفاه حال بانوان سرپرست خانوار؛ اقدام به توزیع گوشت میان بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان سطح این منطقه همزمان با ایام پایانی سال کرد.  

کمانی در خصوص این اقدام خاطر نشان کرد: طرح توزیع گوشت در راستای تحقّق اهداف کمیته یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند سطح منطقه 21 و با هدف فرهنگ سازی و دستگیری از معلولین، نیازمندان و کمک به بانوان سرپرست خانوار اجرا شده است. 

خاطر نشان می شود؛ توزیع گوشت ویژه بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان سطح منطقه 21 طبق هماهنگی های قبلی در دفتر مشاور شهردار در امور بانوان واقع در طبقه همکف ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه انجام گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: